اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

شکوه انتخابات ایران استکبار را مات کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شکوه انتخابات در ایران در روزهای گذشته دشمن را مات و مبهوت کرده است.

شکوه انتخابات ایران استکبار را مات کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: ملت ایران سیلی بزرگی را به گوش استکبار نواخته است که همچنان از شنیدن صدای ایرانیان و عظمت و بالندگی آنها دچار ناشنوایی شده است.

وی با یادآوری این‌که این انتخابات تضمین‌کننده سلامت، امنیت و عافیت نظام اسلامی است، تصریح کرد: مردم ما در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری پرشورتر از هر صحنه دیگر در روز انتخابات در صحنه حاضر شده و به تکلیف دینی و شرعی و ملی خود پرداختند.

عاملی خاطر نشان کرد: بعد از حضور حماسی ملت در راهپیمایی 22 بهمن دومین ضربه در 12 اسفند بر پیکره نظام استکباری وارد شد و خودباوری و امانتداری در صحنه انتخابات شاکله و هیبت ناجور آنها را خدشه‌دار کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با یادآوری این‌که از این حماسه‌ها باید کتاب‌ها و مقالات تحقیقی خلق شده تا ابعاد این حضور بیشتر برای مردم و مسئولان بازگو شود، اضافه کرد: در شرایط کنونی نوبت خادمان و خدمتگزاران نظام است که قدر این ثروت و ظرفیت ارزشمند حضور مردم را بدانند و اجازه ندهند مردم دچار یأس و ناامیدی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف شوند.

این مسئول ضرورت هوشیاری و آگاهی مسئولان را در سنگر خدمت‌رسانی بیشتر یادآور شد و ادامه داد: مردم امروز انتظار خدمت بیشتر، با کیفیت‌تر همراه با احساس تکلیف و امانت را دارند که منتخبان مردم در مجلس نهم باید تمام این مؤلفه‌ها را مد نظر داشته باشند.

امام جمعه اردبیل با قدردانی از تلاش تمام عوامل برگزاری انتخابات در حفظ امانتداری و برگزاری سالم یادآور شد: شایسته است برخی ضعف‌ها و نقص‌ها در انتخابات آینده برطرف شده و همچنان اعتماد و حرمت‌گذاری به متولیان و برگزارکنندگان انتخابات بیش از گذشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود ضرورت آگاه‌سازی برخی از مسایل را در برگزاری آیین‌های چهارشنبه سوری خاطر نشان کرد و گفت: عموم مردم باید از خطرات احتمالی در آیین چهارشنبه سوری آگاه باشند تا مبادا شیرین کامی این ایام به تلخی گرایش پیدا کند.

عاملی افزود: مسافران آذربایجان که اغلب برای تأمین مایحتاج خود و انجام سفرهای معنوی به اردبیل مسافرت می‌کنند باید مورد تکریم و تعظیم قرار گیرند و زمینه سفر راحت برای آنها فراهم شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول