اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بهبهان:

چهارشنبه‌ پایان سال امنی را ایجاد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بهبهان گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، چهارشنبه‌ پایان سال امنی را در بهبهان ایجاد می‌کنیم.

چهارشنبه‌ پایان سال امنی را ایجاد می‌کنیم

سیدمحسن تقی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: چهارشنبه‌سوری یکی از آیین‌های کهن ما ایرانیان است اما سهل‌انگاری‌ها و کم‌توجهی‌های عده‌ای، باعث می‌شود که این روزهای پایانی سال به کام برخی از خانواده‌ها تلخ شود.

وی افزود: حادثه کوچک و بزرگ نشناخته و برای هر فردی اتفاق می‌افتد که در برخی از این حوادث، متأسفانه شاهد آسیب‌های جدی به مردم هستیم که دل هر کسی را به درد می‌آورد.

فرمانده انتظامی بهبهان با بیان اینکه می‌توان از بروز اینگونه حوادث جدی جلوگیری به عمل آورد، خاطرنشان کرد: چنانچه والدین آموزش‌های لازم را به کودکان و فرزندان خود در خصوص خطرات این مواد محترقه بدهند، قطعاً ما شاهد کاهش این حوادث و آسیب‌های پس از آن خواهیم بود.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مراسم چهارشنبه‌سوری در این شهرستان گفت: با توجه به مشکلاتی که در سال‌های گذشته در منطقه پارک ساحلی خارستان به وجود آمده‌ بود، امشب ورودی‌های این پارک را مسدود کرده و ورود به این منطقه برای همه ممنوع است.

تقی‌زاده تصریح کرد: در سطح شهر نیز با گشت‌زنی نیروهای انتظامی، از هرگونه اعمالی که باعث سلب آرامش و آسایش مردم شود، جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از مردم و شهروندان نیز می‌خواهیم نکات لازم را رعایت کرده تا ضمن عدم ایجاد مزاحمت برای دیگران، از آسیب‎دیدن خود و خانواده‌هایشان جلوگیری کرده تا کام یک مجموعه را در آستانه سال نو، تلخ نکنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول