اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی:

رانندگان ارومیه راهنمای افتخاری گردشگران می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: رانندگان ارومیه راهنمای افتخاری گردشگران در سطح شهر می‌شوند.

رانندگان ارومیه راهنمای افتخاری گردشگران می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کاظم غنی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و تعطیلات نوروزی، رانندگان نمونه تاکسی در سطح شهر ارومیه به عنوان راهنمای افتخاری گردشگری در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برچسب راهنمای افتخاری مسافران نوروزی بر روی بیش از 50 تاکسی در ارومیه نصب می‌شود افزود: نقشه‌های گردشگری شهر ارومیه برای استفاده مسافران، به رانندگان ارائه و فرم نظرسنجی نیز در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت در این تاکسی‌ها در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

غنی‌زاده با اشاره به شاخص‌های در نظر گرفته شده برای انتخاب این رانندگان گفت: در اجرای این طرح رانندگان نمونه، خوش برخورد و منظم دارای خودروی فاقد عیب و نقص فنی شرکت کرده و در پایان اجرای این طرح از رانندگان نمونه تجلیل می‌شود.

این مسئول از برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان خبر داد و اضافه کرد: چهار گشت موتوری و خودرویی تاکسیرانی در ایام نوروز بر عملکرد ناوگان تاکسیرانی نظارت می‌کنند.

وی در ادامه از ارائه خدمات امدادخودرو به مسافران نوروزی در استان خبر داد و بیان کرد: برای اجرای این طرح، شرکت‌های خودروسازی سایپا، ایران خودرو و پارس خودرو در شیفت‌های کاری شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند و این طرح همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان غربی نیز اجرا می‌شود.

غنی‌زاده تصریح کرد: برای خودروهای دارای گارانتی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و هزینه ایاب و ذهاب برای خودروهای فاقد گارانتی در داخل شهر 80 هزار ریال، خارج از شهر تا محدوده روستای رشکان 250 هزار ریال و هزینه جابجایی با جرثقیل برای هر کیلومتر 5 هزار ریال تعیین شده است.

وی ادامه داد: مشکلات جزیی مانند عیوب انژکتور، تعویض تسمه و تمامی مشکلاتی که در محل قابل حل است توسط امداد خودرو رفع می‌شود و خودروهایی که ایراد اساسی دارند، توسط جرثقیل‌های امداد خودرو به نمایندگی‌های مجاز منتقل می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: خودروهای سیار شرکت سایپا در سطح شهر، محدوده روستای رشکان، عوارضی میانگذر شهید کلانتری و فرودگاه ارومیه مستقر هستند و در هر 50 کیلومتر از جاده‌های استان امداد خودروی سایپا آماده ارائه خدمات به مسافران است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اضافه کرد: شماره تلفن‌های 2250313 و 2250247-0441 آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران نوروزی و سایر شهروندان درباره نحوه ارائه خدمات است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول