اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

مناطق تاریخی قلعه‌گنج نیازمند توجه گردشگران است

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: منطقه خوش آب و هوای کشیت و روستای تاریخی مارز و رمشک در این شهرستان اهمیت فراوانی در حوزه گردشگری دارد و نیازمند توجه گردشگران ایران و باستان‌شناسان است.

مناطق تاریخی قلعه‌گنج نیازمند توجه گردشگران است

حسن مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: برگزاری جشن‌های نوروز در بیش از 10 نقطه پر جمعیت شهرستان با مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و دهیاران و شورای اسلامی روستاها انجام می‌شود.

وی افزود: تمام امکانات برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات در سطح شهرستان و منطقه آماده است.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی قلعه‌گنج تصریح کرد: یکی از مکان‌های زیارتی و سیاحتی شهرستان زیارت شاهزاده ابوالقاسم واقع در روستای زیارت بچه است که همه ساله و در ایام تعطیلات رسمی پذیرای خیل مشتاقان و مسلمانان جنوب کرمان و استان‌های همجوار است.

وی اذعان داشت: این منطقه گردشگری در ایام نوروز پذیرای 50 هزار زائر و گردشگر است که امیدواریم با نگاه ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه نسبت به گسترش و زیباسازی آن اقدامات لازم صورت گیرد.

مرادی به اماکن تفریحی شهرستان اشاره کرد و گفت: منطقه خوش آب و هوای کشیت و روستای تاریخی مارز و رمشک در این شهرستان اهمیت فراوانی در حوزه گردشگری دارد و نیازمند توجه گردشگران ایران و باستان‌شناسان است.

وی بیان داشت: برای مسافران نوروزی که به این شهرستان سفر می‌کنند یک باب خانه معلم و سه مدرسه نوساز آماده شده تا در این ایام بتوانیم میزبان خوبی برای این مهمانان باشیم.

فرماندار قلعه‌گنج افزود: مأموران امنیتی و پلیس راهور تلاش بسیاری دارند تا بهترین امنیت را برای این مهمانان فراهم کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول