اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز ـ 50

آزادی‌کناری: آمادگی نکا برای خدمات‌رسانی به گردشگران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نکا از آمادگی کامل این شهرستان برای خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی خبر داد.

آزادی‌کناری: آمادگی نکا برای خدمات‌رسانی به گردشگران

رضا آزادی‌کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اظهار داشت: بسترهای لازم برای خدمات‌دهی بهینه به مسافران نوروزی در راستای جذب گردشگران و مسافران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان نکا دارای جاذبه‌های دیدنی فراوانی است، افزود: در این راستا ستاد تسهیلات سفر نوروزی برای خدمات‌دهی به گردشگران و ایجاد بستر مناسب تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌های هدفمندی در این راستا برای افزایش رضایت‌مندی گردشگران صورت گرفته است.

این مسئول ورود مسافران و گردشگران نوروزی در سال گذشته را بیش از 5 هزار نفر عنوان کرد و بیان داشت: به دلیل جاذبه‌های مختلف گردشگری در این شهرستان، نکا سالانه میهمان مسافران فراوانی است.

آزادی کناری با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی نکا از ابتدای اسفند جاری یادآور شد: تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف در سطح شهرستان در ایام تعطیلات نوروز در آماده‌باش کامل هستند و به دلیل رفاه حال گردشگران، اجرای طرح‌های عمرانی در معابر ممنوع شده است.

فرماندار شهرستان نکا از ترمیم و پاکسازی معابر و حفاری‌ها در سطح شهرستان توسط شهرداری خبر داد و اذعان داشت: در این راستا به دلیل اسکان مسافران نوروزی هفت مدرسه با بیش از 60 کلاس برای مسافران تدارک دیده شده است.

وی نظافت فضای شهری، نصب و پاکسازی تابلوهای راهنما، خط‌کشی خیابان‌ها، توزیع بروشور بهداشتی و ایمنی، ارائه نقشه راهنمای شهری و گردشگری، جمع‌آوری پسماندها در مناطق روستایی، کشیک نانوایی‌ها، نظارت مستمر بر واحدهای صنفی را از دیگر اقدام‌های انجام شده در ستاد تسهیلات نوروزی ذکر کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول