اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی:

1500 کلاس درس برای اسکان گردشگران آماده است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: با اعلام آمادگی کامل آموزش و پرورش استان، بیش از هزار و 500 کلاس درس استان، تمام مسافران نوروزی مراجعه‌کننده را از تمام اقشار اسکان می‌دهد.

1500 کلاس درس برای اسکان گردشگران آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی اسکان استان اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته، مدارس استان هیچ محدودیتی در پذیرش افراد نخواهد داشت و در تعطیلات نوروز پذیرای خانواده‌های فرهنگی و عادی خواهند بود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی بیش از 80 مدرسه را در شهر تبریز برای پذیرش گردشگران نوروزی آماده کرده که این تعداد نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

محمدی، همچنین از ارائه خدمات توسط هتل آپارتمان‌ها در نوروز امسال به گردشگران خبر داد و گفت: با توجه به احساس نیازی که طی سال‌های اخیر در این زمینه احساس می‌شد، تعدادی هتل آپارتمان دارای امکانات رفاهی برای ارائه و اجاره در ایام نوروز امسال آماده‌سازی و بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بازسازی هتل‌ها در آستانه نوروز گفت: تعدادی از هتل‌های استان مانند ایران، پارک، تبریز، گسترش و چند هتل دیگر اتاق‌ها و سالن‌های خود را افزایش داده و نسبت به بهبود فضای سبز و بهسازی محیط اقدام کرده‌اند.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان یادآور شد: چهار هتل دیگر نیز در سطح استان در حال ساخت است که برای فصل گردشگرپذیر تابستان آماده بهره‌برداری خواهند شد.

محمدی افزود: این چهار هتل در شهرستان‌های تبریز، کلیبر، جلفا و مراغه قرار دارند که با بهره‌برداری از آنها بیش از 500 تخت به مجموعه هتل‌های استان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به نقش آموزش و تبلیغات در فرهنگ‌سازی پذیرش گردشگر خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش می‌تواند با آموزش دانش‌آموزان و آماده‌سازی آنها در امر برخورد با گردشگر در رونق این صنعت در سطح استان بسیار موثر باشد.

محمدی تصریح کرد: تمام ادارات و سازمان‌ها در توسعه گردشگری و تامین رضایت گردشگران به استان نقش دارند که با تلاش حداکثری در این زمینه می‌توانیم شاهد رونق این صنعت در آینده‌ای نزدیک باشیم.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول