اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مشهد:

خوداشتغالی مددجویان از مهم‌ترین وظایف مؤسسات است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مشهد گفت: خوداشتغالی مددجویان از مهم‌ترین وظایف مؤسسات خصوصی و دولتی است.

خوداشتغالی مددجویان از مهم‌ترین وظایف مؤسسات است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی این مؤسسه، این افراد که به دلیل تنگنای مالی، دچار مشکلات عدیده‌ای شده بودند با معرفی ستاد دیه طعم شیرین گره‌گشایی را حس کردند.

غفور حلمی رئیس هیئت مدیره مؤسسه مالی و اعتباری میزان در این مراسم اظهار داشت: با ابتکار این مجموعه 5 فقره وام 9 میلیون تومانی قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان زندانی در مشهد قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه مالی و اعتباری میزان گفت: این مؤسسه با هدف اشتغال پایدار برای این افراد که از سوی ستاد دیه خراسان و انجمن حمایت از زندانیان مشهد معرفی شده بودند مقرر کرد تا از طریق کار در این مؤسسه به عنوان راننده، اقساط وام خودروی خود را بپردازند.

حلمی این اقدام را صدقه‌ جاریه دانست و گفت: امیدواریم این اقدام باقیات و صالحاتی باشد برای همه ما که در این مؤسسه مشغول کار هستیم.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه مالی و اعتباری میزان پرداخت وام قرض‌الحسنه را بهتر از صدقه دانست.

در ادامه این مراسم محمد خادم‌الحسینی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مشهد نیز اقدام مؤسسه میزان را ستود و گفت: خوداشتغالی و خودکفایی مددجویان از مهم‌ترین کارهایی است که باید مؤسسات خصوصی و ادارات دولتی بدان توجه کنند و در این راستا مؤسسه میزان با واگذاری خودرو و اشتغال مددجویان اقدام بسیار ارزنده‌ای انجام داد.

در این مراسم که معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان‌های خراسان‌رضوی و مسئول اداره مراقبت‌های بعد از خروج زندان‌های استان شرکت داشتند، سوییچ خودروها به مددجویان اهداء شد و 5 خانواده مشهدی به ابتکار خیریه امام علی‌النقی(ع) وابسته به مؤسسه مالی و اعتباری میزان در آستانه سال نو به زندگی لبخند زدند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول