اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

انجمن علمی رایانه در دانشگاه پیام‌نور شاهرود تشکیل شد

خبرگزاری فارس: انجمن علمی و دانشجویی رایانه در دانشگاه پیام‌نور شاهرود تشکیل شد.

انجمن علمی رایانه در دانشگاه پیام‌نور شاهرود تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز به منظور حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ و اخلاق علمی در دانشگاه‏های کشور، تقویت روحیه و بنیه علمی دانشجویان مستعد و توانمند و فراهم کردن زمینه‏های مناسب برای فعالیت‏های جمعی علمی، انجمن علمی و دانشجویی رایانه در دانشگاه پیام‌نور شاهرود تشکیل شد.

بهره‏گیری از توانمندی و خلاقیت دانشجویان در تحقیق علمی، توجه به نهضت تولید علم و جنبش نرم‏افزاری از دیگر اهداف راه‏اندازی انجمن علمی دانشجویی رایانه در دانشگاه پیام‌نور شاهرود است.

به گزارش فارس، فعالیت علمی در حوزه‏های مختلف دانش با حمایت دانشگاه‏ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در قالب انجمن‏ها متبلور می‏شود و از این‌رو، انجمن علمی دانشجویی رایانه دانشگاه پیام‌نور شاهرود تشکیل شده است.

آزاده پیام، حمید تیموری، امیر رضوانی، جلوه رضایی، مهران محمدقاسم و ربابه عرب‏احمدی با رأی با ورقه به عنوان اعضای اصلی و سارا جلالی و محمدعلی محمدی به عنوان اعضای عدل‏البدل شورای این انجمن انتخاب شدند.

هم‌چنین با رأی شورای انجمن رایانه دانشگاه پیام‌نور شاهرود، آزاده پیام به عنوان دبیر انجمن علمی و دانشجویی رشته رایانه این دانشگاه انتخاب شد.

راه‏اندازی وب‌سایت، برگزاری جلسه و کارگاه‏های علمی و تهیه گاهنامه از برنامه‏های آتی انجمن علمی رایانه دانشگاه پیام‌نور شاهرود است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول