اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

انتخابات ‌رایانه‌ای بدون اشکال در شهرستان پاکدشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌پاکدشت گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در حوزه انتخابیه پاکدشت به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شد، بدون اشکال به پایان رسید.

انتخابات ‌رایانه‌ای بدون اشکال در شهرستان پاکدشت برگزار شد

‌قربانعلی مقبلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری بدون اشکال انتخابات یارانه‌ای در حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در راستای برگزاری انتخابات رایانه‌ای در شهرستان پاکدشت به فضل خداوند متعال و آمادگی زیرساخت‌های برگزاری انتخابات الکترونیک در این شهرستان و آموزش متداول نیروها انتخابات رایانه‌ای در این شهرستان بدون اشکال برگزار شد.

فرماندار پاکدشت با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت از ساعات ابتدایی آغاز انتخابات با حضور پرشور بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

وی در ادامه با اشاره به حساسیت‌های انتخاباتی نهمین دوره مجلس اسلامی گفت: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای کاهش حضور مردم در انتخابات و همچنین با به کارگیری همه پتانسیل‌ها و توانایی‌های خود برای تحقق این مهم با یاری خداوند متعال مردم ایران اسلامی بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

مقبلی تأکید کرد: در حالی که حضور پرشور مردم ایران اسلامی امیدبخش بیداری اسلامی است مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن بیعتی مجدد با ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و راه امام و شهدا به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و بار دیگر تمام نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کردند.

این گزارش حاکی است: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شکوه هرچه تمام‌تر و افزایش مشارکت حداکثری مردم در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول