اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ثبت حماسه حضور

انتخابات شهربابک رایانه‌ای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان شهربابک به طور کامل رایانه‌ای برگزار می‌شود.

انتخابات شهربابک رایانه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان به طور کامل رایانه‌ای برگزار می‌شود.

شهرستان شهربابک با 71 صندوق رای‌گیری تنها حوزه انتخابات رایانه‌ای در استان کرمان معرفی شده است.

شهربابک از یک حوزه اصلی و حوزه فرعی دهج تشکیل شده است و بیش از یک هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند.

همچنین در سایر حوزه‌های انتخابیه استان کرمان 90 درصد روند انتخابات رایانه‌ای و در شهرستان شهربابک رای‌گیری به طور کامل رایانه‌ای و متمایز از سایر مناطق استان کرمان انجام می‌شود.

براساس اعلام وزارت کشور انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 10 درصد از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور به طور کامل رایانه‌ای برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان شهربابک در فاصله 240 کیلومتری شمال غرب کرمان واقع است و  مردم این شهرستان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

همچنین استاندار کرمان برای بازدید از حوزه انتخابیه شهربابک به عنوان تنها حوزه در استان کرمان که رای‌گیری در آن تمام رایانه‌ای انجام می‌شود، عازم این شهرستان شد.

در این سفر رئیس ستاد انتخابات استان کرمان و روسای هیئت‌های نظارت و بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این سفر استاندار کرمان را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول