اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک ملت استان اصفهان:

اصفهان رتبه سوم بیمه‌های تولیدی را از آن خود کرد

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک ملت استان اصفهان گفت: بیمه‌های تولید شده در این استان 3 هزار و 444 میلیارد تومان بوده که بعد از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی رتبه سوم را کسب کرده است.

اصفهان رتبه سوم بیمه‌های تولیدی را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن روستا ظهر امروز در مراسم افتتاحیه شرکت بیمه ما واقع در سرپرستی بانک ملت استان اصفهان با اشاره به آمار بانک ملت گفت: تعداد واحدهای صنعتی که در استان اصفهان می‌توانند با بیمه ما همکاری داشته باشند 2 هزار و 620 واحد و تعداد شهرک‌های صنعتی نیز 46 شهرک است.

وی ادامه داد: تعداد اعضای حقوقی که با اتاق بازرگانی در ارتباط هستند یک هزار و 624 و تعداد اعضای حقیقی نیز یک هزار و 470 عضو است که می‌توانند با بیمه ما همکاری کنند.

مدیر امور شعب بانک ملت استان اصفهان، استان اصفهان را نقطه صنعتی کشور عنوان کرد و افزود: با خدماتی که بیمه ما در این شهر ارائه می‌دهد وضعیت بیمه در این استان سامان‌دهی شده و مطلوب‌تر می‌شود.

وی با اشاره به آمار پنج سال گذشته در زمینه عملکرد بیمه استان اظهار کرد: با توجه به آمار پنج ساله، عملکرد صنعت بیمه به تفکیک استان‌ها نمایانگر این مطلب است که وضعیت بیمه در استان اصفهان بسیار بالا است.

روستا از رتبه سوم اصفهان در زمینه بیمه سخن گفت و اضافه کرد: حق بیمه، سرانه و ضریب نفوذ بیمه در استان اصفهان 700 هزار ریال بوده که بسیار نمودار بالایی است و در طی پنج سال گذشته نیز بیمه‌های تولید شده در این استان 3 هزار و 444 میلیارد تومان بوده که بعد از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در مجموع 59 میلیارد و 162 میلیون تومان حق بیمه تولیدی سراسر کشور بوده که استان اصفهان بعد از دو استان ذکر شده رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

مدیر امور شعب بانک ملت استان اصفهان از تأسیس بیمه ما در داخل بانک ملت سخن گفت و تأکید کرد: بیمه و بانک هر دو قرینه یکدیگر بوده و با تأسیس بیمه در داخل بانک ارائه خدمات به مشتریان به صورت مطلوب‌تری انجام می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول