اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات نهم ـ 404

‌حضور گسترده در انتخابات نظا‌م را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه و مسئولان سوادکوه، حضور حداکثری مردم را موجب بیمه شدن نظام ارزیابی کرده‌اند.

‌حضور گسترده در انتخابات نظا‌م را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، مسئولان ادارات و نهادهای سوادکوه با تقدیر از حضور پرشکوه مردم، مجلس را از مهم‌ترین مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی توصیف کردند.

 

*حضور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید کرد

حجت‌الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، حضور مردم را حماسی و دشمن‌شکن دانست و گفت: مردم ما نشان داده‌اند که همواره پشتیبان این نظام هستند.

امام جمعه زیراب به دشمنی‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان عزت و کیان انقلاب اسلامی، مترصد ضربه‌زدن به این نظام هستند که همواره با مانع بزرگ و قدرتمند ولی فقیه و مردم مواجه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با حضور مردم در انتخابات ناامید شده‌اند.

*انتخابات بزرگ مجلس نهم نظام ما را تا مدت‌ها بیمه کرده است

حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل‌سفید نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تقدیر از زمان‌شناسی مردم برای حضور در انتخابات مجلس نهم، گفت: دشمنان قصد داشتند با افزایش تحریم‌ها و فشارها مردم را از این نظام دلسرد کنند که حضور انبوه آنان پای صندوق‌های رای پاسخ دندان‌شکنی برای آنان بود.

امام جمعه پل‌سفید افزود: مجلس یکی از رکن رکین مهم نظام اسلامی ماست که با پیروی از دستورات رهبر فرزانه انقلاب اسلام می‌تواند به سر منزل مقصود راه یابد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات بزرگ مجلس نهم نظام ما را تا مدت‌ها بیمه کرده است.

*مسئولان باید با تلاش مضاعف، قدردان این مردم باشند

حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری و نظارت انتخابات مجلس نهم، گفت: تلاس صادقانه و متعهدانه مردم و عوامل اجرایی و نظارت انتخابات مجلس نهم موجب خلق حماسه حضور شده است.

امام جمعه شیرگاه افزود: نمایندگان مردم در مجلس باید در راستای اعتلای این نظام ولایی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید با تلاش مضاعف، قدردان این مردم باشند.

*انتخابات محک مناسبی برای ارزیابی پایگاه مردمی نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام حسین ذاکری‌خطیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه نیز در جلسه هفتگی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به این مطلب که مردم در مقاطع حساس همواره کارنامه درخشانی در حمایت از نظام اسلامی دارند، گفت: انتخابات محک مناسبی برای ارزیابی پایگاه مردمی نظام اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه، افزود: دشمنان با همه ابزار فرهنگی، رسانه‌ای و سیاسی به دنبال کاهش مشارکت عمومی بودند تا بر فشارهای خود بیفزایند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس باید با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر گسترش گفتمان انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمن گام بردارند.

ذاکری‌خطیر گفت: حضور حداکثری مردم را در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری ارزیابی می‌کنم.

*نمایندگان مردم در مجلس واسطه مردم و مسئولان هستند

نرگس کمالی رئیس شورای اسلامی شهر زیراب نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به این مطلب که نمایندگان مردم در مجلس، وظیفه بزرگ و گسترده‌ای دارند، گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها واسطه مردم و مسئولان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب افزود: مردم ما نشان داده‌اند که دفاع از ارزش‌ها و اصول در اولویت آنان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: زیبایی شهرها با عدم نصب پوسترهای تبلیغاتی حفظ شده است که لازم است از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی تشکر کنیم.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول