اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان:

13 هزار ورزشکار در روستاهای زنجان بیمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان از وجود 13 هزار ورزشکار روستایی و عشایری بیمه شده در استان زنجان خبر داد.

13 هزار ورزشکار در روستاهای زنجان بیمه شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود ارفعی ظهر امروز در مجمع عمومی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری کشور را یکی از فدراسیون‌های فعال اعلام کرد و اظهار کرد: هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان نیز جزو هیئت‌های برتر محسوب می‌شود.

وی در ادامه جلسه گزارشی از برنامه‌های عملیاتی شده هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان ارائه داد که در آن به مسابقات برگزار شده در استان زنجان و همچنین اعزام تیم‌ها به خارج از استان اشاره شده بود.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان زنجان در این گزارش به مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران منتسب به این هیئت نیز اشاره کرد که کسب مقام دومی بانوان در رشته فوتسال، مقام قهرمانی آقایان در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان در رشته‌های دو و میدانی و والیبال از جمله این مقام‌های کسب شده بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان نماینده شهرستان ایجرود درباره کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی در این شهرستان گفت: اعضای هیئت‌های ورزشی شهرستان‌های باید متوجه باشند تا جایگاه حقوقی ثابتی در شهرستان نداشته باشند، نمی‌توان بودجه به آنها اختصاص داد.

ارفعی اضافه کرد: اعضای هیئت‌های شهرستان‌ها باید یک دفتر در اختیار داشته باشند تا بتوان به نام هیئت مکاتباتی را با آنها  انجام داد.

وی از وجود 13 هزار ورزشکار روستایی و عشایری بیمه شده در استان زنجان خبر داد و ادامه داد: 10 هزار نفر از ورزشکاران بیمه شده آقا و بقیه از بانوان هستند.

شایان ذکر است، نماینده شهرستان ایجرود در این جلسه به کمبود تجهیزات ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: فدراسیون باید راهکاری برای حل این مشکلات ارائه دهد.

همچنین در این جلسه مدیر عامل باشگاه مقاومت استان زنجان با اشاره به ضعیف بودن بنیه مالی ورزش استان زنجان تصریح کرد: این ضعف مالی در ورزش روستایی بسیار مشهود است.

علی بیگدلی هدف از اشاعه ورزش را در جامعه تزریق شادابی و نشاط عنوان کرد و افزود: اعتباراتی که در اختیار فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی قرار می‌گیرد باید صرف تربیت درست جوانان شود.

وی بر ضرورت فعال کردن کمیته‌های فرهنگی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: باید متوجه بود، که جوانان روستایی از اهداف تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

در ادامه این جلسه گزارش مالی یک سال گذشته هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری نیز ارائه شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول