اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف و امور خیریه استان سمنان خبر داد

برپایی "خیمه‏های معرفت" در امام‌زادگان و بقاع شاخص سمنان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اعلام کرد: "خیمه‏های معرفت" از سری برنامه‏های طرح آرامش بهاری در امام‌زادگان و بقاع شاخص استان سمنان دایر می‏شود.

برپایی "خیمه‏های معرفت" در امام‌زادگان و بقاع شاخص سمنان

حجت‏الاسلام مهدی یوسف‏تبار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: این طرح با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‏های فرهنگی و ترویج فرهنگ وقف اجرایی می‏شود.

وی تصریح کرد: طرح‏های متنوعی با در نظر داشتن استقبال کم‏نظیر عموم مردم از امام‌زادگان و بقاع متبرکه در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی در استان سمنان عملیاتی می‏شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: لزوم بهره‏مندی از روش‏های تبلیغی و استفاده از تکنولوژی و ابزارهای جدید و موفقیت‏های کسب شده در انجام طرح خیمه‏های معرفت، برگزاری این طرح را در برنامه سازمان اوقاف در سال جدید قرار داد.

یوسف‏تبار افزود: با برپایی این خیمه‏ها در امام‌زادگان و بقاع شاخص و نیز اعزام مبلّغان توانمند در نظر است تا در جهت ارتقای سطح دینی و معرفتی زائران و مجاوران امام‌زادگان و بقاع شاخص استان سمنان و انس هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان و حتی کودکان با روحانیت و پاسخ‌گویی به سئوالات و شبهات آنها و نیز ارائه راهنمایی‏های لازم گام برداریم.

وی در پایان به ترکیب گروه‏های اعزامی اشاره کرد و گفت: در بین اعضای اعزامی، کارشناس اعتقادی، کارشناس احکام شرعی، مشاور کارشناس آشنا با موضوعات کودک و نوجوان و کارشناس امور نمایشگاهی وجود دارند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول