اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده

گازرسانی به لواسانات انجام می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح‏های گازرسانی در بخش لواسانات شهرستان شمیرانات در سال آینده خبر داد.

گازرسانی به لواسانات انجام می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، لاله افتخاری عصر امروز در جمع روستای "کرشت" اظهار کرد: پیگیری مشکلات مردم نواحی مختلف تهران همواره در دستور کار همه نمایندگان این حوزه قرار داشته است.

وی با اشاره به راه‏های رفع مشکل کمبود آب مناطق روستایی بخش مرکزی تهران خاطرنشان کرد: در روزهای آینده، نشستی برای رفع مشکل آب مناطق روستایی بخش مرکزی تهران برگزار می‏شود‏.

افتخاری ادامه داد: می‏توان به عنوان درمانی مسکن‏وار، نیاز آبی مردم مناطق روستای بخش مرکزی تهران را با استفاده از تانکرهای انتقال دهنده برطرف کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون طرح کمربندی جنوبی بومهن نیز خاطرنشان کرد: طرح کمربندی بومهن نیز با اتمام مراحل عملیاتی خود، بخش عمده‏ای از مشکلات ترافیکی این شهر را رفع می‏سازد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، با پیگیری‏های به عمل آمده مدرسه خیرساز در بومهن احداث و به فضاهای آموزشی این شهر افزوده شده است.

افتخاری با تبریک حضور حماسی مردم در روز 12 اسفند خاطرنشان کرد: باید برای حضور حماسی مردم در روز 12 اسفند خدا قوت گفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم شریف، ولایی و انقلابی ایران اسلامی به پیام مقام عظمای ولایت لبیک گفتند و آن حادثه تاریخی بزرگ را خلق کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول