اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو سال آینده صورت می‌گیرد

تحقق 70 درصدی طرح گازرسانی به روستاهای استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: درطول دو سال آینده طرح جامع گازرسانی به روستاهای استان تا 70 درصد محقق می‌شود.

تحقق 70 درصدی طرح گازرسانی به روستاهای استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی در جلسه ستاد جهاد اقتصادی استان زنجان، اظهار کرد: کمیته‌های طرح‌های ویژه و زیربنایی استان در سال جاری با رویکرد جهاد اقتصادی برنامه‌ریزی‌های مختلفی را انجام داده است که با وجود سرمای هوا و عدم اجرای پروژه‌ها روند مطلوبی داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به ساختارهای تدوین شده در استان از ابتدای سال تا کنون در عمران شهری و روستائی پروژه‌های مهم عمرانی در نقاط مختلف استان حرکت جهشی داشته است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه 11 جلسه از سوی این کمیته برگزار شده است، افزود: تا کنون برای 43 مصوبه اقدام شده و 35 مصوبه در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 25 پروژه به این کمیته از بخش‌های مختلف ارجاع شده است، تصریح کرد: از این تعداد 22 پروژه عملیاتی شده و سه پروژه در دست اقدام است.

کریمی با بیان اینکه درطول دو سال طرح جامع گازرسانی به روستاهای استان تا 70 درصد تحقق می‌یابد، افزود: احداث راه اصلی بناب – منجیل با 600 هزار میلیون ریال تا سال 89، 49.4 درصد پیشرفت داشت که در سال جاری به 65.4 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پروژه تهم – چورزق تا سال گذشته هشت درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در سال جاری به 100 درصد رسیده است، افزود: محور زنجان – بیجار تا سال گذشته 9 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در سال جاری پیشرفت این پروژه به 17 درصد افزایش یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه پروژه بهسازی محور زنجان به دندی سه درصد تا سال گذشته پیشرفت داشت که در سال جاری به شش درصد افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: بزرگراه زنجان به فرودگاه تا سال گذشته 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که این رقم در سال جاری به 95 درصد افزایش یافته است.

وی از پیشرفت فیزیکی 75 درصد پروژه بازگشایی زینبیه غربی خبر داد و افزود: پروژه بازگشایی زینبیه شرقی نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کریمی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر هم‌سطح امام حسین (ع) تا سال گذشته هفت درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: این پروژه در حال حاضر 17 درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول