اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز بوشهر خبر داد

هزینه 1.6 میلیارد ریالی برای گازرسانی به بیمارستان بوشهر و برازجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: برای اجرای پروژه گازرسانی به بیمارستان‌های بوشهر و برازجان یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شد.

هزینه 1.6 میلیارد ریالی برای گازرسانی به بیمارستان بوشهر و برازجان

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلام‌عباس حسینی امروز در جمع خبرنگاران گفت: گازرسانی به بیمارستان 200 تخت‌خوابی بوشهر با ظرفیت هزار مترمکعب در ساعت و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: گازرسانی به بیمارستان مهر برازجان نیز با ظرفیت 400 مترمکعب در ساعت و با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال اجرا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: با اجرای پروژه‌های مذکور، برای نخستین بار دو بیمارستان در استان با سوخت گاز فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای بالغ بر 16 هزار نفر ساعت آموزشی در شرکت گاز استان بوشهر گفت: در سال‌ جاری بالغ بر 16 هزار نفر ساعت آموزشی در این شرکت برگزار شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: این میزان ساعات آموزشی در قالب 39 دوره، به پرسنل ارائه شد و دوره‌های آموزشی مذکور در سه گروه (فنی  تخصصی، اداری، مالی و بازرگانی و مدیریت ) برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این دوره‌ها شامل ایمنی و آتش‌نشانی ادواری، مبانی فروش و خدمات مشترکان، امداد و فوریت‌های پزشکی، حفاظت گفتار، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، ارگونومی صنعتی و... است.

حسینی در ادامه افزود: مبحث آموزش در شرکت گاز استان بوشهر به گونه‌ای جدی در دستور کار قرار گرفته و همواره جزو یکی از اولویت‌های کاری بسیار مهم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری واحد آموزش این شرکت موفق به کسب مقام دوم در میان دستگاه‌های اجرایی استان شد که این امر نشان از اهمیت و اهتمام جدی در مقوله آموزش دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: امید است در سال آتی نیز با استعانت از پروردگار متعال و با پیروی از استانداردهای متعارف آموزشی و نیز یک برنامه‌ریزی مدون علاوه بر استمرار موفقیت‌های حاصله، دوره‌های آموزشی بیشتر و متنوع‌تری برگزار شود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول