اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 29 درصدی گازرسانی به شهرهای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از رشد 29 درصدی گازرسانی به شهرهای این استان خبر داد.

رشد 29 درصدی گازرسانی به شهرهای چهارمحال و بختیاری

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 99 درصد جمعیت شهری و 71 درصد جمعیت روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی با بیان اینکه در مجموع 87 درصد جمعیت این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی دسترسی دارند، گفت: 13 درصد جمعیت غیر برخوردار از این نعمت یا عشایر هستند و یا در نقاطی قرار دارند که امکان گازرسانی به آنان وجود ندارد.

هیبتیان با اشاره به عملکرد گازرسانی این شرکت به شهرهای این استان، گفت: تا پایان خردادماه سال 84 در این استان تنها 24 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند که این تعداد با تلاش مجموعه عوامل این شرکت به 27 شهر تا پایان عملکرد دولت نهم ارتقا یافت.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر 31 شهر این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که رشد عملیات گازرسانی به شهرهای این استان در سال‌جاری 29 درصد بوده است.

وی تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی این استان را 338 روستا برشمرد و گفت: تا پایان دولت نهم تنها 241 روستا در این استان گازرسانی شده بود که با تلاش این شرکت در حال حاضر 369 روستای بهره‌مند از گاز طبیعی در این استان داریم.

هیبتیان ادامه داد: همچنین در حال حاضر در سه شهرستان بروجن، فارسان و شهرکرد این استان حدود 99 درصد جمعیت شهری و روستایی از نعمت گاز برخوردارند که به زودی با تکمیل شبکه، جشن تکمیل گازرسانی در این سه شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول