اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بیرجند هشدار داد

مراقبت بیشتری از فرزندان در چهارشنبه آخر سال صورت گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از ممنوعیت استفاده از مواد محترقه در معابر شهری و کنار درختان در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: باید در این ایام کنترل جدی بر روی فرزندان خود داشته باشیم.

مراقبت بیشتری از فرزندان در چهارشنبه آخر سال صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا سرمد صبح امروز در جمع خبرنگاران خراسان‌جنوبی با اشاره به چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان در مواجه با ایام و مناسبت‌ها با شور و اشتیاق بیشتری در مراسم‌ها شرکت می‌کنند بنابراین شایسته است با برنامه‌ریزی مناسب در شب منتهی به چهارشنبه آخر سال تفریح مناسب و سالمی را برای فرزندان خود به وجود آوریم تا از بروز خطرات احتمالی و گرفتاری‌های بعدی ایمن باشند.

وی ادامه داد: باید کنترل فرزندان خود را در ایام نزدیک چهارشنبه آخر سال جدی گرفته و از پیامدهای زیان‌بار بازی با مواد محترقه آنان را مطلع کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: هر گونه تحرکات مشکوک و فعالیت فرزندان را در زمینه ساخت و مونتاژ مواد محترقه از قبیل انواع بمب‌های دست‌ساز، ترقه و فشفشه‌ها را با جدیت دنبال کرده و از بروز هر گونه پیامدهای ناگوار جلوگیری کنیم.

سرمد افزود: اتاق فرزندان، کمد و دیگر وسایل که محل استراحت و نگه‌داری وسایل است به دقت بررسی کرده و در صورت مشاهده مواد آتش‌زا و یا محترقه آنها را از دسترس فرزندان خود دور کنید.

وی، اقلام آتش‌زا و محترقه را شامل انواع باروت، اکلیل، ترکیبات پرمنگنات، بنزین، تینر و سنگ‌های گازساز جوش زرد مورد استفاده در کابینت‌سازی دانست و گفت: ممکن است این مواد توسط فرزندان همشهریان برای ساخت مواد محترقه مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اضافه کرد: بنابراین در صورت مشاهده این موارد در منزل، اتاق، خودرو و یا کیف فرزندان بلافاصله آنها را از دسترس فرزندان دور کنیم.

سرمد تصریح کرد: در صورتی‌ که افراد دستفروش یا واحدهای صنفی که اقدام به فروش مواد محترقه می‌کنند را مشاهده کردید مراتب را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام تا اقدامات بایسته توسط پلیس صورت گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به اجرای مراسم چهارشنبه آخر سال در سطح شهر بیرجند از برافروختن آتش در کنار درختان، سطح معابر شهری خودداری و با اخلاق و رفتار اسلامی ایرانی خود موجبات آسایش و آرامش شهروندان را فراهم سازیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول