اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان:

زمینه شکوفایی استعدادهای هنری کرمان فراهم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: هم اکنون در شرایطی قرار داریم که می‌توان انتظار شکوفایی استعدادهای هنری استان کرمان در زمینه سینما را داشته باشیم.

زمینه شکوفایی استعدادهای هنری کرمان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی عملکرد حوزه‌های تئاتر و سینمای استان کرمان در سال 90 با اشاره به توانمندی‌های هنرمندان عرصه سینمای استان اظهار داشت: ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد.

سعیدی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته شرایط و حداقل‌هایی فراهم شده و هم اکنون در شرایطی قرار داریم که می‌توان انتظار شکوفایی استعدادهای هنری استان کرمان در این زمینه را داشته باشیم.

وی با اشاره به حمایت‌های گسترده از حوزه سینما در کرمان گفت: طی سال 89 و 90 اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال در این بخش پرداخت شده است.

مدیرکل ارشاد کرمان افزود: علاوه بر اینکه این اداره کل برای بالندگی سینمای بومی و کمک به معرفی هنرمندان و هنر کرمان‌، اعتباری معادل 750 میلیون ریال برای ساخت فیلم "مرادو" هزینه کرده است.

سعیدی همچنین به راه‌اندازی مجدد سینما شهر تماشای کرمان اشاره کرد و بیان داشت: برای راه‌اندازی مجدد این سینما تلاشی مستمری صورت گرفت و سرانجام پس از طی مراحلی‌، همزمان با اکران نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در کرمان این سالن سینما‌، دور تازه کاری فعالیت خودش را آغاز کرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: این سینما می‌تواند در زمینه نمایش فیلم و فراهم کردن فضایی برای گردهمایی هنرمندان سینمای استان کرمان نقش اثر‌گذاری داشته باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول