اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان مرکزی:

جشنواره استانی انسان، صنعت، هنر در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری جشنواره استانی انسان، صنعت، هنر در فروردین‌ ماه 91 در اراک خبر داد.

جشنواره استانی انسان، صنعت، هنر در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی سینا دلشادی گفت: این جشنواره در بخش‌های عکس، حجم، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با موضوع انسان، صنعت، هنر برگزار می‌شود تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، حجم، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی تا 17 فروردین ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را 24 فروردین ‌ماه اعلام کرد و گفت: به نفرات اول تا پنجم جشنواره لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دلشادی در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی در محل نگارخانه حوزه هنری استان مرکزی خبر داد و گفت: این نمایشگاه شامل 40 اثر خوشنویسی گزیده آثار اساتید دوره صفویه، قاجار و ... است که از امروز به مدت پنج روز در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول