اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی زرند خبر داد

کشف 500 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در زرند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی زرند گفت: 500 کیلوگرم فرآورده خام دامی در زرند کشف‌، ضبط و با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان معدوم شد.

کشف 500 کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در زرند

محمد جانباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند از اجرای طرح تشدید نظارت ویژه ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: در سطح شهرستان زرند 80 واحد قصابی گوشت قرمز، 60 واحد مرغ و ماهی‌فروشی و تعداد 50  تالار، رستوران و کبابی مشغول فعالیت هستند.

وی بیان داشت: این طرح با توجه به افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

جانباز با اشاره به اینکه این طرح در راستای تأمین امنیت غذایی، حفظ و حراست از سلامت جامعه انجام می‌گیرد، افزود: اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز از 22 اسفندماه جاری آغاز و تا 13 فروردین ماه 91 ادامه دارد.

وی تصریح کرد: لذا از همشهریان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را با شماره تلفن 4222227 شبکه دامپزشکی زرند اطلاع دهند.

جانباز با اشاره به اینکه نظارت جزو وظایف اصلی ‌دامپزشکی است به همشهریان ‌و مسافرین نوروزی مانند گذشته اطمینان دا‌د که مواد خام دامی تهیه شده از مراکز مجاز و ممهور به مهر تأییدیه دامپزشکی از سلامت لازم برخوردار بوده و مصرف کنندگان در هنگام خرید اینگونه مواد به مجوز بهداشتی دامپزشکی توجه کنند.

وی ابراز داشت: در آغاز این طرح مقدار 500 کیلوگرم فرآورده خام دامی کشف‌، ضبط و با هماهنگی مقامات قضایی شهرستان معدوم شد.

انتهای پیام/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول