اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر:

سازمان بیمه‌ای نیروهای مسلح توانمند‌ترین سازمان بیمه‌ای است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: امروز سازمان بیمه نیروهای مسلح توانمندترین سازمان بیمه‌ای است و خدمات آن بالاترین خدمات است.

سازمان بیمه‌ای نیروهای مسلح توانمند‌ترین سازمان بیمه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالله حق‌پرور پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در گناوه اظهار داشت: در شهرستان گناوه بیمارانی که دفترچه بیمه نیروهای مسلح دارند با مراجعه به مطب پزشکان 6 هزار تومان حق ویزیت پرداخت می‌کنند، در صورتی که حق ویزیت آزاد 13 هزار تومان است.

عبدالرضا حق‌پرور گفت: بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در شهرستان گناوه طرف قرارداد تمام پزشکان متخصص است و بیماران این نوع بیمه می‌توانند از خدمات آن در شهرستان بهره‌مند شوند.

مدیرعامل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر تصریح کرد: توان سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح در حوزه ارائه خدمات درمانی بالا است.

حق‌پرور افزود: امروز سازمان بیمه نیروهای مسلح توانمندترین سازمان بیمه‌ای است و خدمات آن بالاترین و بهترین خدمات است.

وی بیان کرد: دو نعمت است که انسان خیلی به آن توجه نمی‌کند یکی امنیت و دومی سلامت که هر دو نعمت شامل حال نیروهای مسلح می‌شود.

فرماندار گناوه نیز در این جلسه گفت: خدمت‌رسانی به پرسنل نیروهای مسلح موجب تقویت روحیه و خدمتگزاری بهتر این پرسنل می‌شود.

احمد جعفری‌نسب گفت: نیروهای مسلح باید در رفاه خاصی باشند تا بتوانند امنیت خوبی و با روحیه خوب ایجاد کنند.

وی افزود: به زودی نمایندگی خدمات درمانی نیروهای مسلح در گناوه آغاز بکار می‌کند تا پرسنل نیروهای مسلح و خانواده‌های آنها بتوانند از خدمات درمانی بهتری استفاده کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: لازم است پرسنل نیروهای مسلح مستقر در شهرستان همکاری و تعامل خوبی با بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح داشته باشند.

وی گفت: نیروهای مسلح رکن اساسی امنیت و ثبات اجتماعی در جامعه را بر عهده دارند و بر این اساس همه دستگاه‌های ذیربط باید همکاری‌های لازم را با این نیروها داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول