اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر استان فارس:

کسی نمی‌تواند پیروزی در انتخابات را به پای خود بنویسد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه انتخابات نزول رحمت الهی بود، گفت: کسی حق ندارد پیروزی در انتخابات را پای خود بنویسد.

کسی نمی‌تواند پیروزی در انتخابات را به پای خود بنویسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور شنبه ‌شب در نشست مشترک فرماندهان سپاه فجر استان فارس با منتخبان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیچکس حق ندارد این پیروزی و این انتخاب را به پای خودش بنویسد چراکه کسانی در انتخابات شرکت کردند که پای نظام ایستاده‌اند و خواهان جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به مطالبات جدی مردم، از منتخبان و نمایندگان خواست تا پایبندی به گفتمان ولایت و رهبری را که خواسته مردم است، در عمل و فعل دنبال کنند.

وی همچنین انسجام، یکپارچگی و وحدت را از جمله خواسته‌های مردم دانست و تقاضای امت حزب‌الله و همیشه در صحنه از نمایندگان مجلس فارس را مجمع نمایندگانی قوی و کارآمد، حضور در کمیسیون‌های اصلی مجلس همچنین توجه جدی به مشکلات فارس، رفع بیکاری و مشکلات دیگر مردم مورد تأکید قرار داد.

به گزارش فارس، در این نشست صمیمی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و منتخبان مجلس نهم در بیاناتی ضمن اظهار تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در این انتخابات به عزم جدی خود برای حضور قوی در مجلس و پیگیری حل مشکلات مردم تاکید کردند.

در پایان این نشست بیانیه نمایندگان و منتخبان مجلس شورای اسلامی توسط احمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی قرائت شد و حاضران با تکبیر مفاد بیانیه را تأیید کردند.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول