اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

گیلان خلاف سرنوشت‌ساز انتخاباتی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: خلاف تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز انتخاباتی در گیلان نداشتیم.

گیلان خلاف سرنوشت‌ساز انتخاباتی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت غلامعلی رضوانی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه ارتقای امنیت اجتماعی گیلان به واجدان شرایط رأی دادن در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: گیلان استانی مهاجرپذیر و گردشگرپذیر است و افراد در بعضی از شهرستان‌ها جابه‌جا می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه رشت و تالش، رضوانشهر و ماسال به دور دوم کشیده شده است افزود: جابه‌جایی افراد در مرحله نخست انتخابات برای رأی دادن منع قانونی نداشته و افرادی که در مرحله نخست انتخابات در گیلان رأی نداده‌اند از لحاظ قانونی می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شهرستان‌های مذکور شرکت کنند.

رضوانی میزان مشارکت مردم در انتخابات در بعضی از شهرستان‌های گیلان را صددرصدی اعلام کرد و بیان داشت: میزان مشارکت مردم در رشت 52 درصد بود.

معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه در مجموع 76 درصد مردم این استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند تصریح کرد: دشمنان به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات بودند.

وی نقش رسانه‌ها در انتخابات را بسیار پررنگ نامید و خاطر نشان کرد: رسانه‌ها در خلق این حماسه نقش اساسی داشتند.

رضوانی تحرک و نشاط جوانان در انتخابات را باشکوه خواند و ابراز داشت: رقابت سیاسی بسیار جدی بود اما بعضی از افراد اخلاق اسلامی را رعایت نکردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان کنترل دست‌اندرکاران انتخابات را موثر دانست و گفت: جلسه‌های امنیتی در تمام شهرستان‌ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه اتهام وارد کردن بدون دلیل درست نیست یادآور شد: خلاف تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز انتخاباتی در گیلان نداشتیم.

رضوانی خواستار برخورد راهنمایی و رانندگی با افراد متخلف به‌ویژه سرنشینان بدون حجاب در خودروها شد و اذعان داشت: تصمیم‌گیری‌های خوبی برای چهارشنبه آخر سال در گیلان شده است تا خسارت‌ها در بحث فیزیکی و بعد مادی به حداقل برسد.

معاون استاندار گیلان ساماندهی و جلوگیری از ناهنجاری‌ها در تمام اماکن صنفی را یک تکلیف برشمرد و بیان داشت: در اماکن صنفی باید با ناهنجاری‌های اخلاقی برخورد شود.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول