اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صدا و سیمای مازندران اعلام کرد

پخش 15 هزار دقیقه برنامه درباره انتخابات مجلس از شبکه تبرستان

خبرگزاری فارس: صدا و سیمای مازندران از پخش 14 هزار و 800 دقیقه برنامه درباره انتخابات مجلس از شبکه تبرستان خبر داد.

پخش 15 هزار دقیقه برنامه درباره انتخابات مجلس از شبکه تبرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، بیش از 14 هزار و 900 دقیقه برنامه، ویژه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های صدا، سیما و خبر مرکز تولید و پخش شد.

حوزه صدا با بیش از 27 عنوان برنامه به مدت 10 هزار و 200 دقیقه در قالب برنامه‌های شباهنگام، شکوه عشق، صبح مازندران، روستا در مازندران، سخنرانی، سرود، گلبرگ معرفت، موج ورزش، میزگرد هفته، خطبه‌های نماز جمعه، الفبای ایثار، جشن حضور، رادیوها روشن، زیر یک سقف، گام نهم، مازرونی ونگ، مردم و مسئولان، نسل نو، مسابقه 900، فصل پرواز، طراوت، صبح مازندران، راه زندگی، جهش، بوردکا، اتابیه اتانیه، پیام مازندران، در مسیر توسعه و پرس و جو فعالیت خوبی داشت.

در حوزه سیما نیز با هفت عنوان برنامه به مدت 3 هزار و 700 دقیقه در قالب برنامه‌های انتخاب نهم، تبلور حضور، ستاره‌های جمعه، صبح مازندران، طلوع بیداری، گفت‌وگوی ویژه خبری و تجلی حضور دیدار به صورت تولیدی و پخش زنده و همچنین حوزه اطلاعات و اخبار مرکز نیز با تولید 393 برنامه به مدت یک هزار و 22 دقیقه به منظور پوشش مناسب و اطلاع‌رسانی به‌موقع در خدمت هم استانی‌های مازندران بوده است.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول