اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش خبر داد

احداث و تجهیز خانه کتاب آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش از احداث و تجهیز خانه کتاب آبپخش خبر داد.

احداث و تجهیز خانه کتاب آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، نرجس خاتون بحرینی شامگاه چهارشنبه در نشست کتابداران و مسئولان دشتستان اظهار داشت: کتابخانه عمومی آبپخش در سال‌های اخیر پیشرفت‌های مطلوبی داشته و در زمره کتابخانه‌های برتر شهرستان و استان قرار دارد و این امر مایه افتخار و مباهات ماست.

وی افزود: تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کتابخانه عمومی آبپخش در سال‌های اخیر از اقدامات مهم و ارزنده‌ای است که در سال‌های اخیر زمینه افزایش عضویت و گرایش مردم شهر آبپخش و روستاهای تابعه این شهر در کتابخانه عمومی را فراهم آورده است.

بحرینی ادامه داد: در حال حاضر در مخزن کتابخانه عمومی شهر آبپخش بیش از 12 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف وجود دارد و نیازهای همگان را تا حد بالایی فراهم آوریم و همواره در زمینه گسترش کتب تخصصی در راستای رفع نیازهای شهروندان آبپخشی تلاش می‌کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: کتابخانه‌ عمومی شهر آبپخش از لحاظ اطلاع‌رسانی و نصب تابلوهای راهنما وضعیت مطلوبی دارد و در بازدید اخیر معاون امور استان‎ها و مجلس نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور از کتابخانه عمومی شهر آبپخش بر این مساله تاکید شده و این امر به عنوان یکی از راهکارهای موثر در راستای جذب اعضاء بیشتر در کتابخانه عمومی و ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی معرفی شده است.

رئیس کتابخانه عمومی شهر آبپخش بیان داشت: با همکاری‌های متقابل بین آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهر آبپخش در سال تحصیلی اخیر اقدامات مطلوب و موثری در راستای جذب حداکثری اعضا برداشته‌ایم و با توجه به جمعیت شهر آبپخش و میزان اعضاء کتابخانه عمومی این شهر در وضعیت مطلوبی در استان قرار داریم.

بحرینی از احداث و تجهیز خانه کتاب آبپخش خبر داد و تصریح کرد:‌ در این بازدید معاون امور استان‎ها و مجلس نهاد کتابخانه‎های عمومی کشور قول مساعد برای تجهیز خانه کتاب آبپخش را دادند و این امر در رفع مشکلات مربوط به کتابداران آبپخش تاثیر شگرف و بسزایی دارد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول