اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خیابان نادم پر از چاله و چوله‌های خطرناک

پرجمعیت‌ترین خیابان آبپخش وضعیت نامطلوبی دارد

خبرگزاری فارس: اهالی خیابان نادم در آبپخش با انتقاد از وضعیت نامطلوب این خیابان گفتند: پرجمعیت‌ترین خیابان آبپخش وضعیت نامطلوبی دارد.

پرجمعیت‌ترین خیابان آبپخش وضعیت نامطلوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش خیابان نادم یکی از خیابان‌های پرجمعیت و قدیمی شهرستان دشتستان است که جمعیت بسیاری در آن اسکان یافته‌اند و مشکلات بسیاری در این خیابان مشهود است که اهالی این خیابان و شهروندان آبپخشی به کرات با مراجعه به خبرنگاران خبرگزاری فارس در استان بوشهر، گلایه‌مندی و ناخرسندی خود در این راستا را اعلام کرده و خواستار پیگیری این مسئله توسط رسانه‌ها شده‌اند.

طول این خیابان بیش از 2 کیلومتر است و مستهلک و فرسوده بودن این خیابان زمینه ناراحتی اهالی آبپخش به‌ویژه اهالی این خیابان را فراهم آورده است.

در سال‌های اخیر در راستای توسعه و آبادانی این خیابان اقداماتی صورت گرفته و شاهد برخی آبادانی‌ها در این خیابان بوده‌ایم ولی این آبادانی‌ها که به منظور احداث شبکه آب و گاز انجام شده، ویرانی‌ها و اشکالات عدیده‌ای را به دنبال داشته است که تاکنون توسط مسئولان ذی‌صلاح بخش آبپخش هیچ تلاشی در راستای حل این مشکلات انجام نشده است.

خیابان نادم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های آسفالت و یا نخستین خیابان آسفالت آبپخش شناخته می‌شود و با توجه به عمر طولانی مدت این خیابان هیچ اقدامی در راستای نوسازی و روکش آسفالت این خیابان صورت نگرفته و همواره اهالی این خیابان بر این مساله معترض بوده‌اند و خواستار نوسازی آسفالت این خیابان هستند.

عرض کم این خیابان یکی از مشکلات مهمی است که در سال‌های اخیر همواره مورد توجه بوده و باید در راستای این امر اقدامات ارزنده‌ای صورت پذیرد.

هر چند بسیاری از خانه‌های نوساز خیابان نادم برای تعریض این خیابان عقب‌نشینی انجام داده‌اند ولی خانه‌های ساخت قدیم عقب‌نشینی انجام نداده‌اند و این مسئله سبب آن شده که تاکنون هیچ اقدامی در این راستا صورت نگیرد و این امر با طولانی شدن دوره زمانی مواجه شود.

روشنایی خیابان نادم یکی از مسائل و مشکلاتی است که همواره اهالی و ساکنین این خیابان بر آن تاکید داشته‌اند و خواستار حل مشکلات مربوط به روشنایی این خیابان بوده‌اند.

سید حسین هدایت یکی از اهالی این خیابان در این راستا اظهار داشت: در بسیاری از ایام سال شاهد ایجاد اختلالاتی در شبکه روشنایی این خیابان هستیم و انتظار ما از شورای اسلامی شهر و مسئولان ذی‌صلاح این است که اقدامات لازم را انجام دهند تا شاهد ایجاد چنین مشکلاتی در این خیابان نباشیم.

یعقوب رضایی نیز گفت: قطعی برق در این خیابان در بازه‌های زمانی چند روزه صورت می‌گیرد و هر بار با گذشت چند روز مسئولان مربوطه در راستای حل این مشکلات اقداماتی انجام می‌دهند و آنچه نارضایتی مردم را به دنبال داشته، طولانی شدن دوره تعمیرات است.

محمد خسروی نیز به وجود چند مرکز آموزشی در خیابان نادم اشاره کرد و افزود: در خیابان نادم چندین مرکز آموزشی و مدرسه وجود دارد و از شهرداری آبپخش می‌خواهیم به منظور سهولت و راحتی رفت‌وآمد آینده‌سازان جامعه در راستای حل این مشکلات، به ویژه مشکلات مربوط به وضعیت ظاهری و فیزیکی خیابان در کوتاه مدت آینده اقدام کنند.

کرامت علایی یکی از اهالی این خیابان نیز به خبرنگار فارس گفت: در سال‌ جاری و سال‌های اخیر شاهد فعالیت‌های شرکت آب، گاز و ... در خیابان نادم بوده‌ایم که ویرانی آسفالت این خیابان را به دنبال داشته و پس از اتمام فعالیت این ادارات در خیابان نادم هیچ اقدامی در راستای حل این مشکل صورت نگرفته است.

وی افزود: این در حالی است که در برخی خیابان‌های شهر لکه‌گیری و روکش آسفالت صورت گرفته ولی خیابان نادم که یکی از قدیمی‌ترین و پرجمعیت‌ترین خیابان‌های این شهر است به حال خود رها شده است.

مختار معارفی نیز اظهار داشت: از شورای اسلامی شهر آبپخش انتظار داریم پیمانکار شرکت گاز را موظف به نصب علمک‌های گاز در خیابان نادم برای تسریع در اجرای عملیات لکه‌گیری این خیابان کند و زمینه را برای رضایت شهروندان آبپخشی و اهالی این خیابان فراهم کند.

مصطفی روستا یکی از اهالی خیابان نادم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش وجود موانع و سرعت‌گیرهای غیر استاندارد در خیابان نادم را یکی از معضلات اساسی این خیابان معرفی کرد و افزود: وجود موانع و سرعت‌گیرهای غیر مجاز در خیابان نادم که در ماه‌‌ها و سال‌های اخیر گسترش یافته‌اند رفت‌ و آمد مردم را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است که خواهان بهبود وضعیت فعلی این سرعت‌گیرها و موانع هستیم.

محمد رستگار نیز با انتقاد از وضعیت خیابان نادم تصریح کرد: به دلیل طول بالای خیابان نبود موانع سبب سرعت بی‌رویه و سلب آرامش مردم را فراهم می‌کند و از شهرداری می‌خواهیم با حذف سرعت‌گیرهای فعلی سرعت‌گیرهای استاندارد را در این خیابان نصب کند.

وی بیان داشت: شاهد وجود دست‌اندازهای مختلف ناشی از انجام عملیات آبرسانی و ... در سطح خیابان هستیم که این مسئله هنگام رفت‌ و آمد وسایل نقلیه در خیابان وضعیت بدی را برای راکبین وسایل نقلیه به وجود می‌آورد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز با تایید وضعیت نامطلوب این خیابان اظهار داشت: منتظر اتمام عملیات گازرسانی هستیم تا از دوباره‌کاری جلوگیری شود و طبق گفته مسئولان شرکت گاز، از اوایل اردیبهشت کار گازرسانی به پایان می‌رسد.

مصطفی رضایی افزود: شهرداری آبپخش نگاه ویژه‌ای به عمران و آبادانی خیابان‌های پرجمعیت دارد و به نظر می‌رسد در سال جاری بسیاری از خیابان‌ها ساماندهی شده‌اند.

شهردار آبپخش نیز گفت: بیشترین میزان عمران خیابان‌ها و ترمیم معابر شهر در نیمه دوم امسال انجام شده است.

سید محمود موسوی اذعان کرد: خیابان نادم از شلوغ‌ترین خیابان‌های دشتستان است که از خرداد سال آینده برای بهبود وضعیت این خیابان تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول