اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج خبر داد

تلاش شبانه‌روزی مأموران شهرداری کرج برای استقبال از رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: معاون خدمات‌ شهری شهرداری کرج اعلام کرد: مأموران شهرداری طی روزهای اخیر به صورت شبانه‌روزی برای فراهم کردن مقدمات استقبال از رئیس جمهور تلاش کردند.

تلاش شبانه‌روزی مأموران شهرداری کرج برای استقبال از رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اصغر کمالی‌زاده امشب در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات انجام شده برای انجام چهارمین سفر هیئت دولت به استان البرز پرداخت و گفت: یکی از اقدامات خوبی که امسال انجام شد، اطلاع‌رسانی در مناطق پرتردد کرج برای این سفر بود.

وی تصریح کرد: 130 بنر در مناطق پرتردد و پربازدید کرج نصب و طی آن ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس جمهور، زمان و مکان مراسم استقبال و هم‌چنین سخنرانی دکتر محمود احمدی‌نژاد به اطلاع مردم رسانده شد.

* احداث 47 ایستگاه ویژه اتوبوس برای انتقال استقبال‌کنندگان رئیس جمهور

این مسئول افزود: هم‌چنین سازمان اتوبوس‌رانی کرج به صورت ویژه برنامه انتقال استقبال‌کنندگان رئیس جمهور را در دستور کار خود قرار داد و 47 ایستگاه ویژه را در مناطق اصلی شهر کرج و هم‌چنین توابع اطراف راه‌اندازی کرده است.

کمالی‌زاده ادامه داد: انتقال مردم به محل استقبال و هم‌چنین سخنرانی رئیس جمهور از این ایستگاه‌ها رأس ساعت 6:30 دقیقه صبح یک‌شنبه به وسیله صدها اتوبوس آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر مأموران شهرداری کرج طی روزهای اخیر به صورت شبانه‌روزی برای آماده کردن فضای شهری و انجام مراسم استقبال و سخنرانی رئیس جمهور تلاش کردند که این خدمات تا پایان چهارمین سفر هیئت دولت به البرز ادامه خواهد داشت.

* چاپ 30 هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران

معاون خدمات‌ شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: هم‌چنین 30 هزار پرچم جمهوری اسلامی ایران از سوی شهرداری کرج آماده و چاپ شده است که صبح فردا در مسیر استقبال رئیس جمهور و هم‌چنین محل سخنرانی احمدی‌نژاد در میان مردم توزیع خواهد شد.

کمالی‌زاده با بیان اینکه از میدان شهدا تا میدان سپاه کرج مسیر استقبال از رئیس جمهور تعیین شده، گفت: این مسیر برای حضور مردم و حرکت کاروان استقبال از احمدی‌نژاد آماده شده است.

وی تأکید کرد: تشکیل استان البرز محصول تلاش‌های دولت دکتر محمود احمدی‌نژاد است و مردم قدرشناس این استان در نظر دارند در مراسم استقبال از رئیس جمهور حضوری گسترده داشته و از وی به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور برای تحقق مهمترین خواسته خود تشکر کنند.

کمالی‌زاده در پایان اظهار داشت: سفرهای قبلی رئیس جمهور و هیئت دولت به کرج با حضور گسترده مردم همراه بوده و به طور قطع فردا نیز مردم این شهرستان مانند گذشته استقبالی بی‌نظیر از رئیس جمهور خواهند داشت.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول