اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری تویسرکان تأکید کرد:

سفرهای استانی دولت زمینه‌ساز تحقق عدالت در کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هئیت همراه موجبات تحقق عدالت را در سطوح مختلف کشور ساری و جاری کرده است.

سفرهای استانی دولت زمینه‌ساز تحقق عدالت در کشور
محمدمجید ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار کرد: سفرهای استانی با هدف‌گذاری کارشناسانه در قالب برنامه‌های کاربردی ـ اجرایی در همه بخش‌ها حرکتی بی‌بدیل در طول تاریخ است که زمینه‌ساز شکستن مرزهای بین مردم و مسئولان شده است.
وی، هدف اصلی و بنیادی سفرهای استانی را بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات مردم به صورت چهره به چهره عنوان کرد و ادامه داد: پاسخگویی به مطالبات و نیازهای مردم و گره‌گشایی از مشکلات، با هدف ایجاد رفاه در تمام زمینه‌ها رکن مهم در این حرکت ملی با حضور مسئولان مربوطه بوده است.
سرپرست فرمانداری تویسرکان با بیان اینکه یکی از رویکردهای محوری و سیاست‌‌گذاری‌های دولت نهم و دهم اجرای عدالت در بین اقشار جامعه در توزیع ثروت ملی است، تاکید کرد: شیوه کاربردی که زمینه‌ساز تحقق عدالت در سطوح مختلف کشور و در همه حوزه‌ها ساری و جاری ساخته است سفرهای استانی رئیس دولت با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.
وی با اشاره به اینکه در این سفر هیچ‌گونه طرحی مصوب نخواهد شد، بیان کرد: سفر چهارم رئیس جمهور و هئیت همراه به استان در راستای جمع‌بندی طرح‌های مصوبی در سفرهای سال گذشته صورت می‌گیرد. 
ارجمندی افزود: همدلی و همراهی مردم با حمایت‌ها و مسئولان با اختیاراتی که دارند برای دستیابی به یک هدف واحد یعنی اهداف و آرمان امام (ره)، شهدا و پیشرفت آبادانی کشور در همه عرصه امروز بر همگان مشهود است.
وی، از حضور محمود احمدی نژاد همراه با هئیت دولت به تویسرکان خبر داد و گفت: مردم شهرستان همگام با ارکان اداری در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی  آماده میزبانی ریاست جمهوری و دولتمردان همراه هستند.
سرپرست فرمانداری تویسرکان در پایان تأکید کرد: سفر های استانی مسئولان ارشد استان همدان در قالب عصر کاری و شب فرهنگی نیز در همین راستا در سطح شهرستان‌های استان برگزار شد که دستاوردهای ارزشی از این نشست‌ها با یک ارتباط دوستانه و صمیمی حاصل شده است.    
انتهای پیام،/ص20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول