اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

سفرهای استانی احمدی نژاد در دنیا سابقه ندارد

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور یکی از اقداماتی است که در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد.

سفرهای استانی احمدی نژاد در دنیا سابقه ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی محمد نجار در جلسه شورای اداری شهرستان همدان اظهار داشت: همدان به عنوان استانی متدین و ولایی همواره جزء پیشتازان عرصه دفاع از نظام اسلامی بوده است.
وی همدان را کانون پرورش مفاخر بزرگ خواند و گفت: به طور قطع باید برای سرزمینی که مهد تاریخ و تمدن ایران زمین است اقدامات در خور شأن آن صورت پذیرد.
وزیر کشور با اشاره به خدمات دولت در کشور ادامه داد: سفرهای استانی رئیس جمهور یکی از اقداماتی است که در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد.
به گفته وی سفرهای استانی رئیس جمهور علاوه بر ایجاد اقتدار ملی موجب ارتقای انسجام و همبستگی بین حاکمیت و ملت می‌شود که این نکته حائز اهمیت است.
وزیر کشور ادامه داد: شناسایی نیاز منطقه‌ای و اولویت‌بندی برای رسیدگی به مشکلات پیش رو از دیگر نقاط قوت سفرهای استانی رئیس جمهور به شمار می‌رود.
وی اولویت‌بندی را یکی از شرایط مدیریت مطلوب دانست و ابراز داشت: انجام اولویت‌بندی به منظور رسیدگی به نیازها جز با برقراری ارتباط نزدیک شکل نمی‌گیرد که این مهم در دولت نهم و دهم انجام شده است.
محمدنجار با اشاره به رویکرد دولت در ایجاد اشتغال پایدار اظهار داشت: دولت ایجاد 2.5 میلیون فرصت شغلی پایدار را در دستور کار دارد و سهمی از آن متعلق به همدان است که باید محقق شود.
وی ادامه داد: بانک‌ها باید تسهیلات لازم برای ایجاد شغل پایدار را در اختیار قرار دهند که دولت در این زمینه ورود خوبی داشته است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه کمک به شهرداری‌ها نیز در برنامه دولت بوده و هست، از احداث پل‌های تقاطع غیر هم‌سطح در همدان گفت و ابراز داشت: به طور قطع احداث این سازه‌ها منجر به تغییر چهره شهر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در این سیستم حکومتی باید چهره شهر و روستا تغییر یابد، بر لزوم توسعه عمران شهری تأکید کرد و آن را به عنوان یکی از ضروریات پیش روی همدان قلمداد کرد.
محمدنجار افزود: ایجاد قطار شهری در همدان را پیگیری خواهم کرد تا شاهد راه‌اندازی این مهم در همدان باشیم که برای این قضیه نیز ردیف اعتباری در نظر می‌گیریم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور کاهش ترافیک در همدان و کمک به حمل و نقل شهری 30 دستگاه اتوبوس و 50 دستگاه مینی‌بوس به همدان داده شده است.
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه، انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز این مهم دانست و اضافه کرد: دشمن برای مقابله با نظام در حال حاضر به دنبال سیاه‌نمایی خدمات دولت است که می‌خواهند در دل مردم یأس و تردید ایجاد کنند.
وی تصریح کرد: البته مردم ایران اسلامی ولایت‌پذیر، هوشیار و بصیر بوده و همواره با اتحاد خود ترفندهای دشمنان را نقش بر آب کرده است.
محمدنجار گفت: دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن وعده‌های منفی و نقاط ابهام است و موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را کوچک و بی‌اهمیت نشان دهد.
وی در پایان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی از کارها باید مورد توجه قرار گیرد، تأکید کرد: اطلاع‌رسانی خدمات دولت باید یکی از مواردی باشد که در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول