اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اجرایی شدن ۹۶ درصد مصوبات سفرهای استانی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: تاکنون 96 درصد از مصوبات سفرهای هیئت دولت در این استان اجرایی شده است.

اجرایی شدن ۹۶ درصد مصوبات سفرهای استانی در چهارمحال و بختیاری
حمیدرضا فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این مصوبات مربوط به سفرهای اول و دوم هیئت دولت به شهرکرد است.
وی با اشاره به قریب الوقوع بودن حضور هیئت دولت در چهارمحال و بختیاری گفت: زمان دقیق چهارمین حضور احمدی‌نژاد و همراهانش در شهرکرد هنوز مشخص نیست اما پیش بینی ما این است که وی روزهای پایانی مهر یا آغازین روزهای آبان میهمان مردم استان خواهد بود.
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقبال کم نظیر مردم این استان از رئیس دولت در سفرهای گذشته اظهار داشت: مردم از عملکرد دولت نهم و دهم آگاه و راضی هستند و و به گرمی از برنامه های آتی آن حمایت خواهند کرد.
فروزنده ادامه داد: مردم استان چهارمحال و بختیاری در سه سفر قبلی هیئت دولت به این استان به خوش استقبالی معروف شدند و امیدواریم در دور چهارم سفر شاهد استقبال باشکوه‌تری از رئیس جمهور و هیئت همراه باشیم.
معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری مصوبات سفرهای گذشته را محور سفر چهارم هیئت دولت به این استان عنوان کرد و افزود: در سفر پیش رو تصویب هیچ مصوبه جدیدی در دستور کار نیست.
فروزنده حاصل نخستین سفر هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری را 100 مصوبه برشمرد و اعلام کرد: 97 درصد از این تعداد مصوبه  اجرایی شد، یک درصد از آن در دست پیگیری است و 2 درصد دیگر نیز قابلیت اجرا نداشته است.
وی گفت: نتیجه دومین نشست هیئت دولت در مرکز این استان 200 مصوبه بود که از این تعداد 95 درصد اجرایی شده و 5 درصد باقیمانده نیز در دست پیگیری است.
به گفته معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری سفر سوم هیئت دولت به این استان با 195 مصوبه همراه بود که نیمی اجرایی شده و نیم دیگر به علت کمبود اعتبار در دست پیگیری است.
این مقام مسئول در ادامه سفر هیئت دولت به استان را عامل رشد و توسعه دانست و یادآور شد: حضور رئیس جمهور و وزرا برای انتخاب بهترین راهکار در مسیر توسعه و پیشرفت تاثیرگدار است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول