اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری باشت اعلام کرد:

اجرایی شدن 90 درصد مصوبات سفرهای استانی در باشت

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری باشت با بیان اینکه در سفرهای رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 40 مصوبه برای توسعه و پیشرفت شهرستان باشت به تصویب رسید، گفت: بیش از 90 درصد مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور در باشت عملیاتی شده است.

اجرایی شدن 90 درصد مصوبات سفرهای استانی در باشت
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، با هدف بررسی روند پیشرفت مصوبات سفرهای رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد نشستی با حضور استاندار این استان، معاون عمرانی و جمعی از مدیران کل و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات بخشداری بوستان از توابع شهرستان باشت برگزار شد.
استاندار کهکیلویه و بویراحمد در این نشست روند اجرای مصوبات در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.
اکبر نیکزاد به اهداف نشست بررسی مصوبات اشاره کرد و افزود: این نشست‌ها با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تمام بخش‌ها اعم از مرکزی و تابعه شهرستان‌های استان برگزار و روند اجرای مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور به استان بررسی می‌شود.
وی ارتقای باشت به شهرستان شدن را یادآور شد و عنوان کرد: ادارات باید استقرار یابند تا مردم طعم شیرین شهرستان شدن را در عمل بچشند.
مقام عالی اجرایی استان بیان کرد: با ارتقای بخش به شهرستان مردم باید تفاوت را احساس کنند و طوری باشد که مردم از شهرستان شدن بخش‌ها سود ببرند.
نیکزاد بر تسریع در روند استقرار ادارات در شهرستان باشت تاکید کرد و از مدیران کل خواست تا نسبت به راه‌اندازی و معرفی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان اقدام کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از اهداف تشکیل شهرستان‌ها و ارتقای مناطق خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب است و بعد از شهرستان شدن باید ادارات استقرار یابند تا مردم مجبور نباشند برای انجام کارهای روزمره و شخصی به شهرستان‌های دیگر رفته و رنج سفر و هزینه‌ها را تحمل کنند.
وی ادامه داد: در خصوص استقرار ادارات در شهرستان باشت تاکنون کارهای خوبی انجام شده و چندین اداره استقرار یافته و یا مستقل شده که باید در این زمینه بیشتر کار شود.
این مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به احداث مصلای نماز جمعه در شهرستان باشت اشاره کرد و ابراز داشت: در صورت آماده بودن زمین و نقشه آماده ساخت مصلی هستیم.
نیکزاد با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه اصلی انقلاب است، عنوان کرد: امام جمعه در خطبه‌ها مشکلات مردم را به مسئولان تذکر می‌دهد تا نسبت به رفع آن اقدام کنند و سخنرانی قبل از خطبه نیز فرصتی برای مسئولان است تا گزارش کار خود را به مردم ارائه کنند.

*90 درصد مصوبات سفرها در باشت اجرایی شده
سرپرست فرمانداری باشت در این نشست اظهار داشت: در سفرهای رئیس‌جمهور به استان بیش از 40 مصوبه برای توسعه و پیشرفت این شهرستان به تصویب رسید.
علی‌اصغر قلی‌پور با بیان اینکه بیش از 90 درصد مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور در باشت عملیاتی شده،است، گفت: ساخت و تکمیل شهرک صنعتی خان‌احمد و چندین فضای آموزشی و طرح و پروژه مختلف از مهمترین مصوبات اجرایی است.

*کمبود اعتبارات فرهنگی در باشت مشهود است
امام جمعه شهرستان باشت نیز در این نشست نبود مصلای نماز جمعه و کمبود اعتبارات فرهنگی را از مهمترین مشکلات بخش فرهنگی این شهرستان برشمرد و از مسئولان استانی خواست برای رفع آنها چاره‌اندیشی کنند.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی به نبود برخی ادارات به‌خصوص ادارات فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد و از مسئولان خواست هر چه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی ادارات در این شهرستان اقدام کنند.
 وی از مسئولان استانی خواست شهرستان تازه تاسیس باشت را در زمینه‌های مختلف حمایت کنند تا این شهرستان پله‌های پیشرفت و ترقی را زودتر طی کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول