اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته هنرهای تصویری جشنواره ملی تولیدات حوزه هنری خبر داد

بررسی و ارزیابی بیش از 600 اثر جشنواره ملی تولیدات حوزه هنری

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته هنرهای تصویری جشنواره ملی تولیدات حوزه هنری گفت: کار بررسی و ارزیابی بیش از 600 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی تولیدات حوزه هنری آغاز شده است.

بررسی و ارزیابی بیش از 600 اثر جشنواره ملی تولیدات حوزه هنری

سیدحسین سیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: جشنواره تولیدات حوزه هنری با معرفی هیئت انتخاب خود، کار بررسی 604 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره را آغاز کرد.

وی افزود: فرید فرخنده‌کش، محمد مهدی طباطبایی‌نژاد، حسن نجفی، محمدعلی صفورا و محمود عبداللهی داوران مرحله انتخاب آثار این جشنواره هستند.

 

مسئول کمیته هنرهای تصویری جشنواره ملی تولیدات حوزه هنری گفت: از مجموع آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، 297 اثر در بخش داستانی و 111 اثر در بخش مستند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سیدزاده در ادامه افزود: در بخش‌های دیگر نیز 152 اثر پویانمایی و 32 نماهنگ نیز به دبیرخانه ارسال شده است که به مدت پنج روز مورد ارزیابی هیئت داوران قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از این گفت‌وگو گفت: نشست فیلمسازان حوزه هنری بوشهر با داوران انتخاب آثار سومین جشنواره تولیدات استان‌های حوزه هنری بوشهر نیز برگزار شد.

وی اظهار داشت: این نشست با حضور فیلمسازان جوان حوزه هنری و داوران جشنواره سوم تولیدات حوزه هنری کشور برگزار شد.

رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: جوانان فیلمساز نظرات خود را پیرامون مشکلات تولید فیلم، بیان کرده و خواستار حمایت از تولید فیلم شدند، پس از ارائه اظهار نظر  فیلمسازان آقایان فرخنده کیش، طباطبایی، عبداللهی، نجفی و صفورا در ارتباط با ساختارسازی در تولید، چگونگی تولید فیلمنامه، مستندسازی، تولید فیلم‌های ارزشی و فاخر و همین چگونگی تولید انیمیشن مطالبی بیان کرده و پس از آن چند آثار تولید شده فیلمسازان حوزه هنری نمایش و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

وی در ارتباط با نمایشگاه عکس معماری در بوشهر نیز گفت: نمایشگاه عکس معماری تحت عنوان بافت فرهنگی و تاریخی بوشهر از 18 اسفندماه همزمان با روز بوشهر افتتاح می‌شود.

سیدزاده افزود: این نمایشگاه با 40 قطعه عکس انتخاب شده از مجموع 480 رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره معماری برگزار می‌شود، این مسابقه به صورت حضوری با شرکت 48 عکاس انجام شد که عکاسان از عمارت عکاسی بافت قدیم بوشهر از جمله عمارت امیریه،‌ طاهری، گلشن، دهدشتی، کازرونی عکسبرداری کردند.

رئیس حوزه هنری بوشهر اظهار داشت: در این مسابقه عکاسی هر عکاس 10 عکس برگزیده خود را به دفتر جشنواره ارسال کرد.

وی ادامه داد: جشنواره معماری در سه بخش عکاسی معماری، اسکیس، ماکت‌سازی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر اضافه کرد: عکاسی معماری و اسکیس با موضوع بافت فرهنگی تاریخی قدیم بوشهر و نیز ماکت‌سازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول