اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تربت‌حیدریه:

ایران با تحریم و تهدید از مسیر توسعه خارج نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تربت‌حیدریه گفت: جمهوری اسلامی ایران با تحریم و تهدیدهای بیهوده غربی‌ها از مسیر توسعه خارج نمی‌شود.

ایران با تحریم و تهدید از مسیر توسعه خارج نمی‌شود

حسن فتحی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی یکی از بهترین انتخابات برگزار شده در تاریخ 30 ساله جمهوری اسلامی ایران بود و به لحاظ حضور مردمی نیز بی‌سابقه و بسیار باشکوه بود.

فرماندار تربت‌حیدریه ادامه داد: مقام معظم رهبری از ماه‌ها قبل از انتخابات مردم را نسبت به حضور آگاهانه و با بصیرت در انتخابات تشویق کردند و مردم نیز با حضور حماسی در روز 12 اسفندماه به فرمایشات رهبری لبیک گفتند.

فرماندار تربت‌حیدریه تأکید کرد: با شناختی که مسئولان از مردم دارند، حضور حماسی آنها در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاملاً قابل پیش‌بینی بود اما از سوی دیگر این حضور باشکوه غربی‌ها را به شوک فرو برد و تا مدت‌های مدیدی آنها جرأت تهدید ایرانیان را ندارند.

فتحی‌نیا خاطرنشان کرد: برخی از افراد کم‌ایمان، با توجه به برخی مسائل سیاسی و اقتصادی اخیر درصدد القای این مسئله بودند که مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری کم‌رنگ خواهند داشت و مشارکت حداقلی خواهد بود، اما تمام دنیا مشاهده کردند که مردم ایران با میل و اراده خود پای صندوق حاضر شدند و سرنوشت خود را دوباره تعیین کردند.

فرماندار تربت‌حیدریه اظهار کرد: در شهرستان تربت‌حیدریه نیز مردم مشارکتی نزدیک به 85 درصد داشتند و در همان اوایل صبح تعرفه‌ها در بسیاری از حوزه‌ها تمام شد و دوباره از مشهد تأمین تعرفه کردیم و در اواخر زمان رأی‌گیری نیز با کمبود تعرفه مواجه شدیم و از شهرستان‌های اطراف تعرفه تأمین کردیم.

وی افزود: تحریم‌ها و تهدیدات غرب، یک ترفند قدیمی است که بارها توخالی بودن آن برای تمام ایرانی‌ها ثابت شده و دشمن باید بداند با این تهدیدها و تحریم‌ها جمهوری اسلامی ایران از مسیری که برای توسعه خود ترسیم کرده است، یک گام نیز عقب نمی‌نشیند.

فتحی‌نیا ادامه داد: مهم‌ترین پیام داخلی این انتخابات این بود که تمام گروه‌های سیاسی باید گوش به فرمان رهبری باشند و سهم‌خواهی خود را نیز باید کم کنند.

فرماندار تربت‌حیدریه اظهار کرد: مردم نیز نشان دادند به کسانی که واقعاً اهل خدمت هستند، اعتماد دارند و زحمات آنها را نادیده نمی‌گیرند.

وی تأکید کرد: دشمن تصور می‌کرد با به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای، ایرانیان مأیوس می‌شوند، این در حالی است که خون احمدی‌روشن‌ها برای ملت شریف ایران مقدس بود و خیر و برکت داشت و مردم نیز با حضور در انتخابات، خون شهدا را پاس داشتند.

فتحی‌نیا گفت: باید از تمام مسئولان وزارت کشور و تیم پشتیبانی کننده آن تقدیر و تشکر کرد و هم‌چنین باید عنوان داشت نمره وزارت کشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قطعاً بیست است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول