اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

هیچ تحریم و تهدیدی نمی‌تواند ملت را از اهداف بلند دور کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: هیچ تحریم و تهدیدی نمی‌تواند ملت را از اهداف بلند دور کند.

هیچ تحریم و تهدیدی نمی‌تواند ملت را از اهداف بلند دور کند

حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تقدیر از حضور ملت در انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: حضور حماسی، باشکوه و ستودن امت حزب‌الله و ولایی در انتخابات دوازدهم اسفند جلوه دیگری از الطاف بیکران الهی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی را آشکار ساخت.

وی با تبریک این پیروزی بزرگ به محضر حضرت ولی عصر (عج)، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای و مردم همیشه بیدار و بصیر به‌ویژه مردم ولایتمدار استان و شهرستان دشتستان افزود: مهم‌ترین پیام حماسه 12 اسفند این بود که امت انقلابی ایران اسلامی با گذشت سه دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهد و پیمان خود با آرمان‌های مقدس انقلاب و امام و شهدا ایستاده‌اند و بار دیگر پیوند ناگسستنی خود را با نظام و رهبری معظم آن ابراز داشتند.

امام جمعه برازجان یادآور شد: ملت مومن و انقلابی ایران با این حضور خود در واقع اعلام داشتند هیچ تحریم و تهدیدی نمی‌تواند آنان را از اهداف بلند و متعالی آن باز دارد و این حضور پاسخ کوبنده‌ای بود به یاوه‌گویی‌های دشمنان که مایل نبودند این عظمت و شکوه ملت را ببینند و به‌حق باید گفت برنده قطعی و اصلی این انتخابات امتی است که پیوسته در دفاع از ارزش‌های نظام حضور فعال داشته و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

مصلح گفت: لازم است از همه کسانی که به هر نحوی در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند اعم از مجریان و ناظران و بازرسان، رسانه‌ها، به‌ویژه صدا و سیما، نامزدها و هواداران نامزدها تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: امید است بعد از این رقابت مثبت شاهد رفاقت و همدلی و همگرایی بیشتر در راستای رشد و توسعه و تعالی نظام مقدس تحت ولایت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای باشیم. 

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول