اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت ‌رئیسه اتاق بازرگانی ایران:

برای دور زدن تحریم‌ها به یاری مسئولان نیاز داریم / دست کارآفرینان را باید بوسید

خبرگزاری فارس: عضو هیئت‌ رئیسه اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه دست هر شخصی که در این کشور بتواند شغل ایجاد کند را باید بوسید، گفت: برای دور زدن تحریم‌ها و کم‌اثر کردن آن، از مسئولان انتظار کمک و یاری داریم.

برای دور زدن تحریم‌ها به یاری مسئولان نیاز داریم / دست کارآفرینان را باید بوسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمود اسلامیان شامگاه چهارشنبه به مناسبت گردهمایی سالانه اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان اصفهان اظهار داشت: خواه ‌ناخواه مقوله بازرگانی و اقتصاد در جبهه و معرکه جهاد اقتصادی قرار دارد اما با وجود تلاش زیاد آن طور که لازم بود نتوانستیم مسئولان را در ارتباط با مشکلات فعلی اقتصاد کشور سر خط آورده و برای برطرف کردن این مشکلات توجیه کنیم.

وی در ارتباط با مشکلات تحریم و اثرات این مقوله بر اقتصاد کشور گفت: انتظار کمک و یاری ما نه از دشمن بلکه از خودی‌ها است.

عضو هیئت ‌رئیسه اتاق بازرگانی ایران که مدیرعاملی شرکت ملی ذوب‌آهن ایران و مجتمع فولاد مبارکه را در گذشته برعهده داشته است در ادامه صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر فشار زیادی بر اقتصاد کشور وارد شده است که برای جبران این موضوع از مسئولان، با برطرف کردن موانع موجود داخلی انتظار کمک داریم.

وی با بیان اینکه به نظر شخصی من حتی با وجود مشکلات زیاد اقتصاد ایران افزایش رشد داشته است، تصریح کرد: در مورد استان اصفهان نیز برخلاف تمام قدر‌ناشناسی‌ها شاهد برپا ایستادن اقتصاد این استان هستیم.

اسلامیان عضو هیئت ‌رئیسه اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: درست است که مشکلات زیادی گریبان‌گیر اقتصاد استان اصفهان و کشور شده است اما ما نیز باید حرفمان را زده و به گوش مسئولان برسانیم.

وی صحنه اقتصادی کشور را صحنه‌ای دفاعی خواند و تأکید کرد: مسئولان باید در این امر کارآفرینان اقتصادی کشور را یاری کنند.

عضو هیئت‌ رئیسه اتاق بازرگانی ایران خطاب به نمایندگان مجلسی که در مراسم حضور داشتند، گفت: قرار بود طبق قوانین بخشی از هزینه‌های تولید پرداخت شود که این اتفاق هنوز نیفتاده است.

وی مطالعه دوباره مشکلات صنایع را پس از هدفمند‌ کردن یارانه‌ها امری واجب دانست و تصریح کرد: انتظار داریم ارز به صورت شناور و عادلانه بین کارآفرینان صنعتی تقسیم شود.

اسلامیان تأکید کرد: دست هر شخصی که در این کشور بتواند شغل ایجاد کند را باید بوسید.

وی گفت: برای رسیدن به جایگاه واقعی ایران در صورتی که از خودی‌ها ترکشی به ما وارد شد باید با لبخند اهدافمان را توجیه کنیم و در عین حال از دولت نیز انتظار حمایت‌های اقتصاد نیز داریم.

عضو هیئت ‌رئیسه اتاق بازرگانی ایران اضافه کرد: با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر نامیدن سال 1390 به عنوان سال جهاد اقتصادی و هم‌چنین عظمت مادی و معنوی این کشور، هیچ ‌شخصی حق ندارد دچار ناامیدی شود.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول