اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان عنوان کرد

پاسخ به تقاضای جامعه از اهداف نمایشگاه حمل‌ونقل

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان از مهم‌ترین اهداف نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل، زیرساخت‌ها و خدمات را برنامه‌ریزی برای پاسخ به تقاضاهای موجود در جامعه را در زمینه حمل و نقل عنوان کرد.

پاسخ به تقاضای جامعه از اهداف نمایشگاه حمل‌ونقل

سیدمحمدحسین مرعشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل، زیرساخت‌ها و خدمات در اهواز گفت: از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه آگاهی از نظرات، پیشنهادات و تقاضاهای موجود در بازار در زمینه حمل و نقل و برنامه‌ریزی برای تحقق این تقاضاهاست.

وی آشنا کردن مردم با دستاورد‌ها و خدمات حمل و نقل و اطلاع‌رسانی به جامعه را از دیگر اهداف این برگزاری نمایشگاه دانست.

مرعشی افزود: از زیرمجموعه‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها بخش حمل و نقل کالا، حمل و نقل مسافر، معاینه فنی، خودروهای سنگین، مجتمع‌های خدمات رفاهی، آموزش، صحت و سلامت رانندگان، کارت هوشمند و حمل و نقل هوشمند ITS در این نمایشگاه حضور دارند.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه خوزستان برجسته‌ترین استان کشور در زمینه حمل و نقل است، اظهار داشت: بر خلاف دیگر استان‌ها تمام سیستم‌های حمل و نقل اعم از زمینی، هوایی، دریایی، ریلی و لوله‌ای در خوزستان فعال است، همچنین دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه نیز در این استان قرار دارند.

وی افزود: خوزستان در زمینه حمل و نقل جاده‌ای با جابه‌جایی ۳۷ میلیون تن کالا در سال جایگاه دوم را در کشور داراست.

مرعشی در ادامه با تشریح دستاوردهای این اداره کل در سال جاری بیان کرد: شتاب نوسازی ناوگان و نوسازی بعضی خطوط حمل و نقل درون استانی و برون استانی تا 70 درصد، استفاده از اتوبوس‌های VIP برای نخستین‌بار در استان، آغاز رتبه‌بندی شرکت‌های مسافری، راه‌اندازی سامانه حمل و نقل هوشمند و راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌های استان از اقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های در سال جاری بوده است.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل، زیرساخت‌ها و خدمات از 17 تا 20 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های خوزستان برپا می‌شود.

150 شرکت‌های فعال در زمینه حمل‌ونقل از سراسر کشور از استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، ارومیه، فارس، لرستان و بوشهر و چهار شرکت خارجی فعال در زمینه راه از آلمان و هندوستان در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل و زیرساخت‌ها و خدمات خوزستان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول