اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیپور مدیر کل حمل و نقل گیلان شد

خبرگزاری فارس: سبحان‌الله علیپور به عنوان مدیر کل جدید حمل و نقل و پایانه‌های گیلان معرفی شد.

علیپور مدیر کل حمل و نقل گیلان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان و مدیران استان و کارکنان و پرسنل اداره‌ کل حمل و نقل در رشت برگزار شد.

رئیس هیئت مدیر کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای گیلان در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های مدیر کل سابق اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، اظهار داشت: در 11 ماهه نخست امسال 655 هزار و 898 برگ بارنامه در استان صادر شد  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.

اسحق نبی‌نیا، مقدار تناژ در مدت مذکور را 10 میلیون و 354 هزار و 576 تن عنوان کرد و افزود: میانگین تناژ در این مدت 15.7 با 42 درصد رشد بوده است.

وی، متوسط سهم اداره کل مذکور از هر بارنامه را 82.402 ریال با 80 درصد رشد عنوان کرد و ابراز داشت: کرایه هر بارنامه در این مدت دو میلیون و 750 هزار ریال با میزان 80 درصد رشد بوده است.

این مسئول، با بیان اینکه گیلان استان حمل و نقلی است، خاطرنشان کرد: برای پیشرفت بیشتر در بخش حمل و نقل استان آمادگی وجود دارد.

نبی‌نیا با اشاره به اینکه پایانه انزلی در آستانه افتتاح است، تصریح کرد: با توجه به اینکه انزلی بزرگ‌ترین بندر شمال کشور است بنابراین باید بهترین پایانه را داشته باشد.

وی، درباره وضعیت پایانه لوشان اذعان داشت: پایانه بار لوشان ساخته و در زمان استاندار قبلی افتتاح شد اما  هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای گیلان، پایانه لوشان را نخستین پایانه بار خصوصی در استان ذکر کرد.

ناصر یوسفی رئیس کانون انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافری گیلان نیز در این مراسم از تلاش‌های مدیر کل سابق حمل و نقل و پایانه‌های استان قدردانی کرد و خواستار حمایت بیشتر از این صنف شد.

مدیر کل سابق حمل و نقل و پایانه‌های گیلان نیز در این مراسم گزارشی اجمالی از فعالیت شش ساله خود در این نهاد را ارائه داد و اظهار داشت: در این مدت تلاش ما بر ایجاد همدلی، هماهنگی و همراهی بود.

سید عزیز جیفرودی، افزود : در این مدت کشته‌های تصادفات رانندگی از یک‌هزار و 296 نفر در شش سال گذشته اکنون به زیر 900 نفر رسیده است.

وی، راه‌اندازی مجهزترین سیستم هوشمند در استان را از دیگر اقدام‌های خود در مدت تصدی پست مدیر کل حمل و نقل استان برشمرد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با بیان اینکه نباید همکاران خود را تخریب کنیم، از برخی رفتارها ابراز گله کرد و ابراز داشت: در مدت فعالیتم، برخی‌ از افراد که نمی‌دانستند مسیر بسیجی کجاست، اکنون آنها بسیجی شدند و ما غیر بسیجی.

وی، با اشاره به اینکه چفیه نمادی است برای اینکه فرهنگ ایثار را گم نکنیم، افزود: تمام ایران بسیجی هستند و کسی غیر از بسیجی نیست و در این مدت سعی کردیم تمام اینها را حفظ کنیم.

جیفرودی اذعان داشت: بسیجی به معنای تسلیم ناحق نشدن است. 

در این مراسم سبحان‌الله علیپور به عنوان مدیر کل جدید حمل و نقل و پایانه‌های گیلان معرفی و از تلاش‌های سید عزیز جیفرودی مدیر کل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول