اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

صهیونیست‌ها 85 درصد از اخبار دنیا را کنترل می‌کنند

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: 85 درصد از اخبار دنیا توسط چهار خبرگزاری کنترل می‌شود که این چهار خبرگزاری در دست صهیونیست‌هاست.

صهیونیست‌ها 85 درصد از اخبار دنیا را کنترل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری محسن بیات صبح امروز در همایش آخرالزمان در سینمای هالیوود در تالار طبری مجتمع پزشکی طوبی اظهار داشت: در بحث آخرالزمان، غربی‌ها نبرد نهایی را مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه آنها اعتقاد دارند آخرالزمان در پیش است، گفت: سایت‌هایی کاملاً به روز در غرب درباره آخرالزمان بحث‌های بی‌شماری ارائه می‌کنند.

بیات با بیان اینکه آنها منجی مسلمانان را ضد مسیح می‌دانند، ادامه داد: مفاهیم عجیبی برای آخرالزمان درست کرده‌اند.

وی با اشاره به بخش‌هایی از کتاب مقدس عهد عتیق و عهد جدید، تصریح کرد: آخرین کتاب عهد جدید به نام مکاشفات یوحنا دارای خرافات بسیار و تحریف است.

* اکنون دوره آخرالزمان است

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یوحنا مکان جنگ بزرگ را در محلی به نام کوه مگیدو می‌داند، متذکر شد‌: موقعیت این جنگ را در 30 کیلومتری شرقی حیفا از شهرهای اسرائیل عنوان کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون دوره آخرالزمان است، بیان داشت:‌ هر کسی بخواهد می‌تواند وارد شده و از نیروهای امام عصر باشد، اکنون هر کسی که پا در رکاب رهبر باشد از یاران امام زمان (عج) محسوب می‌شود.

بیات با بیان اینکه ارتباطات و اطلاعات، جهانی شدن را پدید آورد که از دل آن دهکده به وجود آمد، گفت:‌ این دهکده جهانی هم می‌گذرد و دهکده شیشه‌ای اتفاق می‌افتد که در دهکده جهانی تاثیر و تاثر بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه دهکده، یک کدخدا دارد، بیان داشت:‌ غربی‌ها در آن سو ادعا دارند که آنها کدخدای این دهکده هستند و در این سو ما می‌خواهیم کدخدا باشیم.

بیات با بیان اینکه برخورد تمدن‌های هانتینگتون در حال وقوع است، تصریح کرد: غربی‌ها معتقدند لیبرال دموکراسی در آخرالزمان حاکم است.

* ‌بزرگ‌ترین غفلتی که از 700 سال قبل مرتکب شده‌ایم غفلت از دشمن بوده است

وی با اشاره به اینکه حضرت داوود 3 هزار سال قبل پیش‌بینی کرده بود که صالحان، حاکم خواهند شد، گفت: یک هزار و 600 سال پس از آن، وقتی قرآن نازل شد با تاکید بر کتاب داوود می‌گوید زمین را صالحان به ارث خواهند برد.

این استاد دانشگاه یادآور شد: ‌بزرگ‌ترین غفلتی که از 700 سال قبل تاکنون مرتکب شده‌ایم، غفلت از دشمن بوده است.

وی با بیان اینکه قرآن در دشمن‌شناسی کم نگذاشته، خاطرنشان کرد: پروتکل دانشوران صهیون در 110 سال قبل معتقدند که جهانیان سرانجام زیر نفوذ ما (یهود) قرار خواهند گرفت.

بیات ادامه داد: همچنین در بند دیگر این پروتکل آمده مردم غیر یهود از همان آغاز جوانی به وسیله ما (یهود) بی‌بند و بار و بدون اخلاق بار می‌آیند.

* دین و قوم یهود فرق دارد

وی اضافه کرد: ‌برای رسیدن به اهداف خود، 10 سال پس از این پروتکل، هالیوود را تشکیل دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: ‌یهود با روش مخفی و پنهان توانسته در طول تاریخ کارهای خود را انجام دهد و در مسائل سیاسی اخیر کشور هم، آنها خیلی موج‌سواری کردند.

بیات با اشاره به اینکه 85 درصد از اخبار دنیا توسط چهار خبرگزاری کنترل می‌شود که این چهار خبرگزاری در دست یهود است، گفت: تفکری که فیلم سنگسار ثریا را ساخته، تفکر بهائیت است.

بیات با تاکید بر فرق بین دین یهود و قوم یهود، اذعان داشت: یهود 198 روش براندازی دارد.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول