اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی خبر داد

تجهیز اتاق خبر برای پوشش اخبار انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: اتاق خبر برای پوشش اخبار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفندماه توسط خبرنگاران مجهز شده است.

تجهیز اتاق خبر برای پوشش اخبار انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی‌اصغر شادجو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کارت شناسایی برای 194 خبرنگار صادر شده است.

وی افزود: از این تعداد خبرنگار، 55 نفر اخبار انتخابات شهرستان ارومیه و باقی اخبار 16 شهرستان استان را پوشش می‌دهند.

این مسئول همچنین ترتیب مصاحبه‌های مطبوعاتی با مسئولان و بازدید دسته‌جمعی از روند اخذ رأی از برنامه‌های این کمیته در روز 12 اسفند عنوان کرد.

به گفته شادجو هماهنگی به منظور مصاحبه با تمام فرمانداران سراسر استان به منظور پوشش تصویری و برنامه‌های متنوع رادیویی صبح و بعد از ظهر، تشکیل و پوشش هشت جلسه ستاد انتخابات استان و مصاحبه مسئولان اجرایی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته صدا و سیما، تمام عکاسان و خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نمایندگی روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی با حضور در ستادهای انتخاباتی و محل‌های رأی‌گیری روند برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را در 12 اسفند ثبت و ضبط می‌کنند.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات آذربایجان غربی عنوان کرد: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی در تمام فرمانداری‌های استان به منظور پوشش اخبار در 12 اسفندماه تشکیل شده است.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی استان در این مدت، اذعان داشت: چاپ و نصب بیش از 30 بنر در سطح شهرستان ارومیه و به نسبت جمعیت در سایر شهرستان‌ها، همکاری با شهرداری‌ها برای چاپ 10 هزار بروشور انتخاباتی مبتنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات با محوریت قانونمندی، عدالت‌محوری، امانتداری و مشارکت گسترده، هماهنگی با روابط عمومی‌های ادارات سراسر استان به منظور ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، درج آیکن ویژه انتخابات در سایت‌های ادارات و سایر اقدامات از مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط این ستاد است.

انتهای پیام/ن۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول