اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین 32 مرکز کشور در 2 سال پی‌ در ‌پی

واحد اطلاعات و اخبار زنجان بهترین مجموعه خبری کشور شد

خبرگزاری فارس: معاون اطلاعات و اخبار مرکز استان زنجان گفت: واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز زنجان در سال های 89 و 90 در بین 32 مرکز کشور به عنوان بهترین مجموعه خبری شناخته شده است.

واحد اطلاعات و اخبار زنجان بهترین مجموعه خبری کشور شد

علیرضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اینکه بیشترین اخبار و اطلاعات در روز انتخابات نیز توسط واحد اطلاعات و اخبار مرکز زنجان تهیه و پخش شد، اظهار داشت: در این زمینه نیز حائز رتبه برتر در سطح کشور شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین گزارشات و اخبار در سطح کشور توسط واحد اطلاعات و اخبار مرکز استان زنجان تهیه و تولید شده است که در شبکه‌های محلی و سراسری پخش شده است، خاطرنشان کرد: این واحد بیشترین اعتماد را در بین شبکه‌های محلی کسب کرده است.

معاون اطلاعات و اخبار مرکز استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر واحد اطلاعات و اخبار مرکز زنجان بیشترین میزان مخاطب را دارد، ادامه داد: همکاری شبانه‌روزی مدیران و حمایت‌های مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان موجب کسب رتبه‌های برتر کشوری و پیشرفت این واحد شده است.

وی با اشاره به عملکرد واحد اطلاعات و اخبار مرکز استان زنجان در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجموع 179 خبر و گزارش در روز انتخابات توسط این واحد تهیه و پخش شد.

قربانی با بیان اینکه در روز انتخابات 85 مورد پخش محلی به مدت 100 دقیقه از تلویزیون و شبکه اشراق صورت گرفته، ادامه داد: 75 مورد نیز پخش رادیویی با مدت زمان 135 دقیقه بود.

وی به ارسال 10 خبر مکتوب توسط واحد اطلاعات و اخبار مرکز استان زنجان به تهران در روز انتخابات اشاره کرد و افزود: مدت زمان این اخبار 18 دقیقه اعلام شده است.

معاون اطلاعات و اخبار مرکز استان زنجان با بیان اینکه در روز انتخابات 9 گزارش تلویزیونی توسط این واحد به تهران ارسال شده است، خاطرنشان کرد: مدت زمان این گزارشات 30 دقیقه بود.

وی اظهار داشت: واحد اطلاعات و اخبار مرکز استان زنجان در روز انتخابات ارتباط مستقیم با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی نداشته است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول