اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس:

رسانه‌های بیگانه از انعکاس اخبار انتخابات ایران عاجز هستند

خبرگزاری فاربس: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: رسانه‌های مغرض بیگانه از انعکاس اخبار ناب انتخاباتی کشور ما عاجر و ناتوان هستند.

رسانه‌های بیگانه از انعکاس اخبار انتخابات ایران عاجز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد علی پرتویی ظهر امروز با حضور یافتن در یکی از شعب اخذ رای در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌های صوتی و تصویری که بازیچه دست سران کشورهای غربی هستند از هر مشکل کوچک و ناآرامی عادی در کشور ما یک بحران بزرگ در اذهان عمومی می‌سازند ولی در روزهایی مانند 9 دی، 22 بهمن و انتخابات مجلس به وضوح عجز و درماندگی خود را در مقابل جهانیان به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: امروز رسانه‌های داخلی باید از طریق به کار بستن امکاناتی که در اختیار دارند برای به تصویر کشیدن رویدادهای انتخاباتی کشورمان نهایت تلاش خود را به کار ببندند تا صحنه‌های حماسی از حضور میلیونی ملت ایران برای آیندگان به ثبت برسد و نسل‌های آینده نیز بدانند پدران و مادران انقلابی آنها برای زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب حتی در سوز سرما نیز برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود به پای صندوق‌های رای شتافته‌اند.

این مسئول با بیان اینکه به طور قطع ملت بابصیرت ایران اسلامی از بین کاندیداهای ثبت‌نام کننده در انتخابات افرادی اصلح و کاردان گزینش خواهند کرد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در طول یک ماه گذشته با صحبت‌ها و رهنمودهایشان مردم را برای انتخاب افرادی اصلح و قابل وثوق راهنمایی کرده‌اند لذا ملت ایران با عنایت به این فرمایشات نامزدها را گزینش کرده و به مجلس شورای اسلامی خواهند فرستاد تا آنها با قرار گرفتن کنار دولتمردان امور مختلف کشورمان را پیگیری کنند.

پرتویی با بیان اینکه به برکت پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در کشورمان همه مولفه‌های مردم‌سالاری دینی وجود دارد اظهار داشت: اینکه برای شکل‌گیری مجلس و انتخاب مقام عالی دولت به آرای اقشار مختلف مردم مراجعه می‌شود و همه مردم صرف‌نظر از میزان تحصیلات، طبقه اجتماعی و تمکن مالی در انتخابات به صورت آزادانه شرکت می‌‌کنند نشان‌دهنده وجود آزادی، استقلال و دموکراسی در کشورمان است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول