اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان:

حضور رسانه‌ها در پوشش اخبار انتخابات مجلس چشمگیر بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: حضور رسانه‌ها در پوشش اخبار انتخابات مجلس شورای اسلامی به نحو مطلوب و چشمگیر بود.

حضور رسانه‌ها در پوشش اخبار انتخابات مجلس چشمگیر بود

علی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: خبرنگاران در ترغیب مردم برای حضور در انتخابات و پوشش خبرهای تبلیغات انتخابات عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

وی از فعالیت 70 خبرنگار، تصویربردار و عکاس رسانه‌های مختلف استان زنجان در این انتخابات خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان و ناظران انتخابات، رسانه‌ها به خوبی اخبار مربوط به حضور مردم در این انتخابات را پوشش داده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان با بیان اینکه از آغاز رای گیری در استان زنجان در بازدید از ستاد های انتخابات خبرنگاران به ویژه خبرگزاری‌های حضوری فعال داشتند، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران در ستاد انتخاباتی استان اندیشیده شده بود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های خبرنگاران در قبل، حین  بعد از انتخابات رصد می شود، خاطرنشان کرد: جا دارد از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران که از آغازین لحظات رای‌گیری وظیفه انعکاس این رویداد مهم را بر عهده داشتند قدردانی کنیم.

اسماعیلی اضافه کرد: اصحاب رسانه استان زنجان از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری استان، هفته‌نامه‌ها در سراسر استان انتخابات مجلس را به خوبی پوشش دادند.

وی ادامه داد: حضور با بصیرت مردم ولایتمدار استان زنجان بار دیگر ولایتمداری این مردم را نشان داد و به جهانیان نشان داد مردم ایران همواره پیرو رهبر معظم انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان با اشاره به اینکه خبرنگاران و تصویربرداران نیز با حضور خود به خوبی این نمایش اقتدار ملی را به تصویر کشیدند، یادآور شد: جهانیان از این همه شوق ملت ایران برای حضور در انتخابات در حیرت ماندند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول