اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خبر داد

برگزاری دوره آشنایی با مواد منفجره در پالایشگاه بیدبلند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با بسته‌های مشکوک و مواد منفجره در این پالایشگاه خبر داد.

برگزاری دوره آشنایی با مواد منفجره در پالایشگاه بیدبلند

فرشید ابدالی دهدزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: این دوره آموزشی ویژه کارکنان حراست پالایشگاه گاز بیدبلند و به منظور کاهش خطرات ناشی از عدم آگاهی و آشنایی کارکنان با این گونه بسته‌ها و همچنین برای بالا بردن امنیت در راستای حفظ سلامتی کارکنان و ایمنی تأسیسات و سرمایه‌های ملی کشور به مدت دو روز برگزار شد.

وی افزود: آسودگی پرسنل پالایشگاه در محیط کار و افزایش راندمان کاری بر اساس ایجاد امنیت و حفاظت نیز از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی بوده‌است.

مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی تعداد 34 نفر از کارکنان واحد حراست پالایشگاه حضور داشته و روش‌ها و تاکتیک‌های مختلف مربوط به تخریب عناصر خرابکار که توسط مدرس این دوره آموزش داده شد را فرا گرفتند.

ابدالی دهدزی همچنین به ارائه یک سمینار پژوهشی ترازهای صوتی در محیط‌های باز و بسته در این پالایشگاه اشاره و اظهار کرد: سمینار پروژه دانشجویی تعیین ترازهای صوتی در محیطهای باز و بسته به منظور ارائه راهکارهای فنی کنترلی در اداره آموزش پالایشگاه توسط واحد پژوهش، توسعه و فن‌آوری برگزار شد.

وی تصریح کرد: این سمینار توسط یکی از کارکنان شرکت پالایش گاز بیدبلند که دانشجوی کارشناسی ارشد است در قالب یک فایل ‌power point ارائه شد که به مسائلی از قبیل تراز صوتی می‌پرداخت.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند در پایان گفت: در پایان این سمینار مقرر شد که نتایج این پروژه مبنی بر راهکارهای فنی کنترلی به واحدهای آب، برق و بخار به ویژه در بخش نیروگاه و کمپرسور و همچنین فیدپمپ‌ها و واحدهای تصفیه گاز و کارگاه‌ها ارائه و با همکاری سایر واحدها به اثربخشی برسد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول