اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 50 قرآن‌آموز در جیرفت برگزار شد

دوره آموزشی «تربیت نگرشی دیگر در قرآن»

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: مرحله مقدماتی دوره آموزشی «تربیت نگرشی دیگر در قرآن» با حضور 50 قرآن‌آموز برگزار شد.

دوره آموزشی «تربیت نگرشی دیگر در قرآن»

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، سیداحمد حسینی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارگاه آموزشی «تربیت نگرشی دیگر در قرآن» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مرحله مقدماتی دوره آموزشی «تربیت نگرشی دیگر در قرآن» با حضور 50 قرآن‌آموز برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی طی چهار روز برگزار شد که سه روز آموزش محتوایی قرآن با موضوع حجاب و روز چهارم اجرای عملی آموخته‌های دوره بود.

حسینی تصریح کرد: در سه روز نخست از این دوره آموزشی مقاله‌های میان‌دوره‌ای از محتوای کلاس در دوره ارائه شد و قرآن‌آموزان موظف هستند طی دو هفته مقاله‌های پایان دوره خود را به اساتید مربوطه ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگانی که 50 امتیاز  از 100 امتیاز این دوره را کسب کنند مدرک مقدماتی دریافت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: شرکت‌کنندگانی که امتیاز بیشتر از 70 را کسب کنند، به دوره تکمیلی راه پیدا می‌کنند.

حسینی ابراز داشت: قبول‌شدگان در دوره تکمیلی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانندبه عنوان مربی دوره «نگرشی دیگر در قرآن» را برگزار کنند.

وی اذعان داشت: جنوب کرمان با توجه به راه‌اندازی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی در زمینه‌های مختلف قرآنی فعالیت‌های مثبتی را انجام داده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد اجرای برنامه‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول