اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 260

گراییلی: 156 دوره آموزشی برای دست‎اندرکاران انتخابات گلستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: عضو ستاد انتخابات استان گلستان گفت: برای برگزاری یک انتخابات سالم در گلستان 156 دوره آموزشی برای دست‎اندرکاران برگزار شده است که کاری فشرده و سنگین بود.

گراییلی: 156 دوره آموزشی برای دست‎اندرکاران انتخابات گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین گراییلی شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: حدود 10 هزار نفر درگیر برگزاری روند انتخابات هستند که در زمینه‎های مختلف آموزش دیده‎اند.

وی تصریح کرد: آموزش‎هایی که از طریق این ستاد صورت گرفت در زمینه‎های مختلف آئین‎های اجرایی انتخابات، نحوه ثبت نام الکترونیکی، نحوه برگزاری انتخابات رایانه‎ای و مسائل حفاظت و امنیت بود و این نیاز احساس می‎شد تا در جریان کار قرار بگیرند.

عضو ستاد انتخابات گلستان اضافه کرد: از موضوعات دیگری که در این آموزش‎ها دیده شد مدیریت اجرایی برای انتخابات بود که فرمانداران، بخشداران و کارشناسان انتخابات درباره نحوه انجام سریع برگزاری انتخابات برای حضور حداکثری تلاش کنند که اکنون نیز به همین صورت این روند پیش می رود.

وی یادآور شد: فعالیت‎های آموزشی از زمانی که به استان ابلاغ شد و ستاد انتخابات در استان تشکیل شد ما شروع برنامه‎ریزی را پایه‎ریزی کردیم و بر اساس سیاست‎های ابلاغی حدودا از اوایل مهرماه، اجرای این آموزش‎ها در استان کلید خورد و آموزش‎های مخصوص فرمانداران، بخشداران، کارشناسان انتخابات و فناوری، اعضای هیئت اجرایی، کاربران صندوق‎ها و اعضای شعب به طور گسترده آموزش داده شدند.

گراییلی از استاندار و همه فرمانداران، مسئولان و اعضای ستادها که در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش مضاعفی داشتند قدردانی کرد و بیان داشت: حاصل این زحمات سبب شد تا امروز شاهد حضور منسجم مردم به نحو شایسته در شعب اخذ رای باشیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول