اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران خبر داد

برگزاری 11 دوره آموزشی پدافند غیر عامل بسیجیان شرکت گاز ایران

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران از برگزاری 11 دوره آموزشی پدافند غیر عامل بسیجیان شرکت گاز ایران خبر داد.

برگزاری 11 دوره آموزشی پدافند غیر عامل بسیجیان شرکت گاز ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از جم یدالله رحمانی در آیین اختتامیه یازدهمین دوره کلاس آموزشی پدافند غیر عامل بسیجیان شرکت ملی گاز در شرکت خدمات غیرصنعتی گاز اظهار داشت: نقش و جایگاه بسیج و بسیجی در نظام اسلامی نقشی بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید نسبت به تقویت بسیجیان اهتمام ورزیم.

 

وی افزود: بسیجیان افتخارات زیادی برای میهن اسلامی به ارمغان آورده‌اند و به ویژه در حوزه نفت و گاز شاهد فداکاری و فعالیت مستمر این عزیزان در تولید حداکثری هستیم.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی گاز از مجموعه کارکنان پایگاه مقاومت بسیج شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران به سبب میزبانی دوره تشکر و قدردانی کرد.

 

رحمانی در ادامه رویکرد بسیج در مباحث کاری، موارد مرتبط با آموزش نیروها و ارتقای توانمندی آنان در زمینه‌های پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و مباحث تخصصی صنعت گاز را تشریح کرد.

 

وی برگزاری 11 دوره آموزشی پدافند غیر عامل و دو دوره آموزش مدیریت بحران را از اهم اقدامات آموزشی برشمرد و خاطر نشان کرد: برای اجرای این دوره‌ها از اساتید برجسته گروه پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مرکز مطالعات و پژوهش‌های لجستیکی دانشگاه جامع امام حسین(ع) بهره گرفته شده است.

 

فرمانده بسیج شرکت ملی گاز ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی را حائز اهمیت دانست و وظیفه بسیجیان را تشویق و ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات بیان کرد و بر ارتقای بصیرت و شناخت کاندیداهای اصلح تاکید کرد.

 

رحمانی با ذکر نام و یاد شهداء آرامش و امنیت موجود در کشور را حاصل جان‌فشانی آن عزیزان دانست و وظیفه همگان را در برابر ایثارگری آنان وظیفه‌ای خطیر برشمرد.

 

مدیر عامل شرکت خدمات غیر صنعتی گازایران نیز گزارشی از اقدامات پایگاه مالک اشتر ارایه کرد و اظهار امیدواری کرد با ارتباط مستمر بین پایگاه و حوزه شاهد ارتقای برنامه‌ها و توانمندی‌های بسیج این مجموعه باشیم.

 

محمدمهدی هاشمی عنوان کرد: بسیجیان همواره برای سرافرازی کشور گام برداشته‌اند و در صنعت گاز نیز اقدامات ارزنده‌ای از بسیجیان شاهد هستیم.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس گفت: به فضل خدا در روز 12 اسفند شاهد مشارکت بی‌نظیر مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول