اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه چهارشنبه آخر سال صورت می‌گیرد

برخورد قاطع پلیس با فروشندگان مواد منفجره

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت:‌ با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال پلیس با توزیع‌کنندگان، فروشندگان و نگهداران مواد منفجره و محترقه برخورد قاطع می‌کند.

برخورد قاطع پلیس با فروشندگان مواد منفجره

دانیال صمدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همه ساله در چهارشنبه آخر سال شاهد برخی بی‌نظمی‌ها توسط برخی هنجارشکنان هستیم که نیروی انتظامی در اجرای وظیفه ذاتی خود در حفظ نظم و امنیت عمومی با تهیه‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، فروشندگان و نگهداران این مواد برخورد قاطع کرده و از شهروندان درخواست دارد تا هرگونه اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار پلیس قرار دهند.

وی افزود: با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال برخی بی‌نظمی‌ها و اخلال در عبور و مرور در معابر و خیابان‌ها از سوی برخی نوجوانان و جوانان انجام می‌شود که افروختن آتش در خیابان‌ها یکی از این موارد است که با آن برخورد می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی استان قزوین اذعان کرد:‌ افروختن آتش در آستانه پایان سال و فرا رسیدن سال نو به پیروی از یک سنت قدیمی،‌ مراسم خرافی پریدن از آتش که برگرفته از آیین زرتشت است توسط نوجوانان و جوانان انجام می‌شود که به مرور زمان این سنت با رفتارهای پرخطر استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و اتکا به اعمال مغایر با شئونات همراه شده که در شأن جامعه ما نیست.

صمدی‌زاده عنوان کرد: برخی از عناصر فرصت‌طلب و سودجو با استفاده از این روز اقدام به ساخت، تهیه و توزیع مواد محترقه و پخش آن در بین جوانان و نوجوانان می‌کنند که متأسفانه این مواد به دلیل ایجاد هیجان خاص بین قشر جوان با وجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر از سوی رسانه‌های گروهی پیرامون تبعات سوء و خسارات مالی و صدمات جسمی ناشی از استفاده از مواد محترقه و منفجره باز هم شاهد استفاده از این مواد هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در روز چهارشنبه آخر سال تمام افرادی که در نظم عبور و مرور و امنیت جامعه اخلال ایجاد کنند با برخورد قاطع پلیس دستگیر و تا ۱۵ فروردین سال ۹۱ در بازداشت خواهند بود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: خودروهایی نیز که در آن روز  انضباط عبور و مرور را مختل کنند تابع این قانون تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه سال ۹۱ در پارکینگ متوقف خواهند شد.

انتهای پیام/غ10/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول