اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای جمعیت کاهش تلفات جاده‏ای کشور:

سیاست‏های کلی سلامت در مجمع تشخیص در حال بررسی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای جمعیت کاهش تلفات جاده‏ای کشور گفت: سیاست‏های کلی سلامت در کمیسیون فرهنگی مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است.

سیاست‏های کلی سلامت در مجمع تشخیص در حال بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، غلام‏علی حداد عادل ظهر امروز در مراسمی که با حضور رئیس مرکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی کشور، استاندار تهران و دیگر مسئولان محلی در بخش مرکزی تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این سیاست کلی، مسئولان بسیاری در حوزه‏های مختلف درمان، دارو، غذا و سلامت حضور دارند.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از اشاره به هر موضوع دیگری، باید به درگاه باری تعالی برای حضور باشکوه مردم ولایی ایران اسلامی در انتخابات جمعه گذشته شکرگزاری کنیم.

حداد عادل ادامه داد: انتخابات 12 اسفند سال 90 که با حضور مردم موجبات اقتدار نظام اسلامی را فراهم آورد و جشن وحدت و بصیرت بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید چنین روز بزرگی را به مردم شریف ایران اسلامی، رهبری عزیز و صاحب اصلی این کشور یعنی امام عصر (عج) تبریک گفت.

وی با اشاره به دلایل حضور مردم در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: شرکت مردم در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نشانه اعتماد آنها به نظام است.

حداد عادل ادامه داد: یکی از مصادیق بارز اعتماد مردم به نظام اسلامی، توسعه مراکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی در سطح کلان کشور است.

رئیس هیئت امنای جمعیت کاهش تلفات جاده‏ای کشور اضافه کرد: خوشبختانه مراکز اورژانس کشور ظرف دو سال گذشته از یک هزار به 2 هزار مرکز رسیده است.

وی افزود: درست است که مشکلات، گرانی و سایر مسائل وجود دارد؛ اما مردم خدمت‏های ارائه شده را نیز می‏بینند.

حداد عادل ادامه داد: با وجود تبلیغات گسترده دشمن از طریق شبکه‏های ماهواره‏ای و اصرار آنها مبنی بر ماندن در خانه در روز انتخابات، مردم خدمات نظام را با تمام وجود حس می‏کنند و آن حس را در مواقع ضروری بروز می‏دهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات روز گذشته مقام عظمای ولایت گفت: روز گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند که "این حضور باید باعث شود تا مسئولان احساس مسئولیت بیشتری کنند و همین راه را با سرعت و صداقت ادامه دهند".

وی با اشاره به آیاتی از کلام‏الله مجید افزود: بر اساس آیات شریفه قرآن کریم، دین واقعی دینی است که فرد در عین نماز به جای آوردن به درگاه خداوند متعال، زکات برای بندگان خداوند را نیز فراموش نکند.

حداد عادل ادامه داد: در قرآن کریم، این کتاب انسان‏ساز در 70 موضع مختلف دو واژه اقامه نماز و پرداخت زکات در کنار هم آمده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نماز بندگی خداوند و زکات رسیدگی به خلق خداست.

وی افزود: به عبارت دیگر، خداوند متعال یکی از شروط بندگی خود را باخبر بودن مومنان از حال یکدیگر در مواقع دشواری قرار داده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول